Hacked.

Alla inlägg under mars 2010

Av Bitch - 31 mars 2010 23:49



I'm so sorry mi darling.


I'm a train wreck in the morning
I'm a bitch in the afternoon
Every now and then without warning
I can be really mean towards you


I'm a puzzle yes indeed
Ever complex in every way
And all the pieces aren't even in the box
And yet you see the picture clear as day


I don't know why you love me
And that's why I love you
You catch me when I fall
Accept me, flaws and all
And that's why I love you


I neglect you when I'm working
When I need attention I tend to nag
I'm a host of imperfection
And you see past all that


I'm a peasant by some standards
But in your eyes I'm a queen
You see potential in all my flaws
And that's exactly what I mean


I don't know why you love me
And that's why I love you
You catch me when I fall
Accept me, flaws and all
And that's why I love you


Don't know why you love me
And that's why I love you
Catch me when I fall
Accept me flaws and all
And that's why I love you

Av Bitch - 31 mars 2010 16:50

Ja det är ju det som är frågan för nu ska Konsumentverket utreda SJ:s biljettpriser och marknadsföringen av de, så kallade, billiga biljetterna. Frågan är om de billiga biljetterna finns ?.Och det med all rätt,

frågar du mig så har jag betvivlat det starkt för hur mkt jag än har kollat så har jag inte lyckats hitta någon,och då har jag försökt att kolla långt fram i tiden .Dom släpps ju 90 dagar före avresa

Dom dyra har man inga problem att hitta och ibland är det tom BILLIGARE att ta bilen än att åka miljövänligt med sj.Här är det nått som inte stämmer


                       


Konsumentverket får regelbundet in anmälningar om att det är svårt att hitta de billiga tågbiljetterna. - Även om man har varit i kontakt med SJ har dessa biljetter inte hittats till de uppgivna priserna. När SJ inte ens själva lyckas ta fram de billiga biljetterna som marknadsförs funderar man om dessa verkligen finns, säger Jessie Cargill-Ek, jurist på Konsumentverket


Det värsta är den storebrorsmenatlitet som skapats i och med att man alltid måste visa ID på tåget. Nu kan jag aldrig bli av med en biljett jag råkat köpa, inte ens genom att ge bort den till en kompis som ska åka samma sträcka. Bättre då att stolen går tom tycks SJ resonera.


Nää  Snälla rara Sj börja lyssna på era kunder- jag lovar er det tjänar ni på !


  Missy


Av Bitch - 31 mars 2010 10:58

Dags att serva kvasten, kamma katten, putsa kaffekannan, packa bolmört och nattskatta, på med hucklet och dra till Blåkulla!!


-Ni är väl redo ?


 


Nu får vi hoppas på att att det varken stormar, blåser eller nått annat tok så kursen blir helt fel och vi hamnar någon annanstans  och just det

se upp då ni landar-- varning för stora träd ;)

Av Bitch - 30 mars 2010 22:11

Dagen idag har gått iväg precis lika fort som den gjorde igår.Men jag tycker jag gör nyttiga saker som behövs göras , som Tex fukten i bakluckan jag haft ett tag. Idag fixade jag det genom att sätta en kupevärmare och ha den på i några timmar så nu är det torrt iaf,dock hade det kommit in fukt i kupen. Men det kan ju faktikst bero på att jag gjort sådär idag, så jag får se hur det ser ut imorgon.

Hoppas att det är borta fukten. Sen ska jag dammsuga ur bakluckan med så det blir lite fräschare. intressant läsning va ;) vad jag gör med bilen *S* men det är ju faktikst vad jag sysslat med så. ja förut den dagliga handlingen då och skriva om mjölk och bröd är ju lika intressant det eller hur ;) *S*


Dock såg jag en ascool klocka idag som jag vart ruskigt sugen på att köpa. Ska nog grunna på det där   skulle passa helt perfekt i vardagsrummet.

Trodde det skulle vara despereat housewife idag med, men ack vad jag bedrog mig :(. Får vänta till nästa tisdag.


Det är inte bara gott med våren, utan det finns nackdelar med och det är det här med vårttröttheten. Idag började den komma "suck" vart så himla trött då jag va ute :(


Nää dags att logga ur och ta en tidning och krypa i säng. En tidig kväll helt enkelt


//Missy

Av Bitch - 30 mars 2010 11:54

Igår började påskveckan med Blåmåndagen som man kallade den förr sen kommer vittisdag,dymmelonsdag, skärtorsdag och långfredag. Lördag är som alla vet påskafton och Den gula härliga färgen som vi ser i påsk är väl ett säkert vårtecken på att vären äntligen är på väg !


Igår vete 17 vart den dagen tog vägen.. SCVOOSCH sa det så va den dagen förbi *s* Jag åkte ut vid lunchtid och kom hem vid halv 10 på KVÄLLEN   .

Började med att åka och handla kol- ja grillkol då på Ica maxi eftersom dom hade erbjudande om 10 kr /påsen så jag köpte på mig några stycken ( det va ju begräsnningar såklart) Sen Lunch, kika runt lite för att åka och fika på ett underbart trevligt ställe på kvällen. Där fick man välja vilket rost man ville ha på kaffet och sen bryggde dom en kanna och satt vid bordet och priset va ju det bästa hehe 44 kr - Ja du läste rätt fyrtiofyra kr för en HEL kanna

Vart får man det nånstans idag ? Endast en enda kopp kan ju kosta så

Och då ska ni veta att detta va ett trendigt kafe.


Ja mycket mera än så hann jag inte med hemma igår, utan det va ju nästan direkt i säng, ja efter ett låångt samtal med mannen såklart tihi !


Idag har jag också vart i farten tidigt, började med att åka vid 10 och sola.

Likabra innan folk hinner sluta skola etc och solarierna blir smockfulla och sådär äckligt varmt och -ja svettdoften ska vi bara inte tala om    


Nu har jag mera ärenden ute att göra så idag blir det nog inte såmkt mera blogandet förs möjligtvis ikväll. Ska försöka driva ut fukten ur bagaeluckan som trängt in där och ja sånt luktar inte så gott


Have a good day people


BloggRegistret.se

Av Bitch - 28 mars 2010 18:13

 


Ja nu är affären klar och Geely är nu ägare till Volvo Pv. det här ju dock ingen nyhet utan vi har väl bara mer eller mindre väntat på att affären skulle bli klar och nu är den det.

Li Shufu för geely säger att han numera kommer att åka till Göteborg med sin fru ganska ofta. Han har beskrivit Volvo som en tiger som behöver släppas lös och inte sitta i en bur, och vad resultatet blir av detta återstår att se.Hur länge bilproduktionen blir kvar i sverige är något iaf jag har undrat, och säkert flera med med mig, men kinerserna säger att den kommer att vara kvar i Sverige relativt länge !


Geely har satt upp ett Beijing-kontor för att övervaka Volvo
Geely har bildat ett dotterbolag i Peking för att kontrollera och styra sin senaste tillgång, Volvo. ontoret som kommer att övervaka den dagliga förvaltningen och driften av Volvo, är redan igång i Pekings ekonomiska och teknikutvecklings zon, kontoret inrättades officiellt den 22 December 2009, och har en licens för att verka till 2039, vilket visar att Geely ser framåt med råge!


Mannen jobbar ju för volvo pv som jag tidigare berättat här i bloggen

Hmm ska han behöva lära sig kinesiska nu ?

MEN vad är nu detta ? den kinesiske vicepresidenten åker Mercedes i stället för Volvo :-o


vad tycker då Svenska  folket om detta övertagandet ?

Ja ska man tro Aftonbladets omröstning så njjääe , det är inte poppis


 

Nu frågar jag DIG vad tycker du ? Dela med dig av dina tankar

//Missy

 

Av Bitch - 28 mars 2010 11:29

Igår fixade jag med Emmas hår, lag i lite färg och slingor i det och sedan en make up.. Markerade hennes ögon ganska kraftigt TYCKTE JAG, men VARFÖR syns inte sånt på bilder sen för ? Det är ju jättesvårt att framhävla frisyr och make up tycker jag. Nu hade jag isf inte med proffsiga kamera igår utan bara den lilla canonen.

Tänk vilken TID det tar att fixa med hår å smink osv


Men visst blev hon fin söta Emma


                 


Här har jag fönat volum i hennes hår och sedan tagit platttången och dragit några lockar med den . Villket tråkigt nog inte syns så mycket. Kanske hade vart bättre om hon haft en ljusare tröja på sig !

Roligt hade vi iaf och tillbringa en lördag tillsammans- Hur ofta sker det lixom

men jag hoppas inte det dröjjer så länge till nästa gång


Dessutom fick hon sina presenter jag köpt åt henne i Usa från Guess, Gap, Viktoria secret, Ralph lauren mm och JO jag troor hon blev glad   

usch vad jag skämmer bort henne egentligen hihi


Idag är det som vanligt skitväder och jag ska snart träffa min gode vän peter och åka till Ikea. Fika lite och kika runt lite


Hoppas ni får en trevlig söndag

  Missy

Av Bitch - 26 mars 2010 23:01


 


Mattias och Cecilia- 2010 års vinnare av Let's dance !!


Helt underbart- Dom blev mina favoriter till slut och mest pga att dom helt enkelt hade den bästa showdancen ikväll !!


Men det va jäämt, det va skrämmade jämt under heela tiden och jag hade ju inte tänkt att rösta- men fan *s* NÅN måste ju göra nån skillnad tänkte jag och tog fram mobilen och lag min röst på mattias. Och se- det lönade sig minsann !

va glada dom ska vara nu, sen måste det vara TUUR att han fick dispens fr¨ån att behöva gå till studion tidigt imorgon bitti för jag misstänker att det lär ju firas rätt rejält ikväll !


 


Det här är ju andra gången som Cecilia vinner dessutom , så för henne måste det ju kännas extra roligt!


Men Claudia- söta rara Cludia , du ska absolut inte vara ledsen för att du kom 2a för du va minst lika bra tycker jag- kram på dig !


 

hela kvällens show har vart rolig att se tycker jag , men nu blir det allt tomt i tv rutan på fredagagarna- vad ska man nu titta på ?


Vann din favorit ?

 


BloggRegistret.se

 behöver oxå en röst :) plzzz



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards