Hacked.

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Bitch - 23 mars 2010 22:01

 Jag har precis sett det senaste avsnittet av Desperat housewifes och jag älskar verkligen den serien. Tror susan och gabbi är mina 2 favoriter.

Men vilken jäkla unge dom fått i huset, fast tonåringar är ju sådär faktikst. Man vet väl själv hur man va   .



Tänkte jag skulle avslöja lite utav det jag köpt med som jag lovat- det är väl dags va   så here we go


 

I Esprit påsen döljde sig detta söta linne i rosa


      DKNY 2 toppar                  

          


    Från GAP detta sköna snygga linne


Ofta när man handlar utomland så är det ju kopior man köper, men detta är INGA kopior utab allt är äkta !



Är ni nyfiken på resten på shoppingen så får ni allt kika in imorgon ;)


  //Missy



Av Bitch - 23 mars 2010 16:25

                            


Jag har köpt på mig ett par Converse al stari en kort modell för att testa. Det är oxå nått som är bra med Usa, man kan köpa billiga Converse där   .

Emma har också ett par vita, fast med det höga skaftet.Dom flesta verkar vilja ha det. Men jag tror att till sommaren så kan det både vara snygg & skönt med ett par korta.

Vilken modell föredrar du ?


Jag har idag opererat bort ett födelsemärke från benet som hade växt lite för mycket. det hela gick bra och jag har nu ett snyggt plåtster där

eller hur *s* sen NÄR är plåster snygga ;) haha. men det sitter där iaf och det blir inget sola på ett tag


  Missy

Av Bitch - 23 mars 2010 09:43

Idag så hade  jag bokat tvättstugan och skulle börja kl 10 faktikst MEN, jag hade ju glömt att köpa nytt tvättmedel. Jag är dessutom rätt nyvaken så inte 17 orkar jag ge mig iväg till affären nu och köpa nytt heller.Men nu har jag bokat om det och det är så bekvämt för jag kan göra det via nätet   


Jag tror att jag håller på att bli sjuk igen "suck" för igår började halsen kännas och jag gick omkring med en hemsk huvudvärk. Känns inte som förkylning eftersom jag varken nyser eller har rinnsnuva, även om det är lite tecken på det.

Nä jag tror mer på nått jox med halsen, bara det inte är halsfluss som tydligen går nu   .Ja det lär väl visa sig antar jag.


Mannen va tvungen att åka ända ner till Olofström idag med en kollega från jobbet och åkte halv 6 imorse. När jag vaknade hade han skickat ett sms om att han va framme och allt gått bra. det va skönt !


Och vädret "skrattar " vad säger man om det ?! Igår SOL , idag snö.. så imorgon kommer nog solen igen en stund   . Det är precis som vädergudarna slåss om att det ska vara vår eller vinter


Kung bore - Men är du dum eller ? Det ska vara vinter ( skickar ner en massa snö )


Fru sol- Nej din fule fan, nu har du gjort ditt och det är MIN tur "knuffar undan kung bore "   


ha ha ha


BloggRegistret.se

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards