Hacked.

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Bitch - 24 mars 2010 15:56

Tjenixen bloggen.

Haft en granska så bra dag idag och vart ute mkt på äventyr. sen va jag och hämtade lite post i närhetens om en person va snäll nog att hämta i brevlådan då jag va borta. Post ska man aldrig lämna kvar. Det kan vara en direkt inbjudan till inbrott och DET vill man inte !


Är ni nyfikna på resten utav min Usa shopping ? Tänkte väl det   så jag tänkte att Tja jag kan väl visa er då   



                                                  

               


Mina fina kläder från GUESS jag köpte i Florida. Grått linne med Guess logga i strass, vit top med tryck



    Ursköna sockor från Ralp Lauren

                              


    Oh love the pink color on this GAP top


Alla mina klädinköp i en enda röra - Hur ska jag plats med allt detta i min redan späckade garderob   


Å vet ni va . Emmas converseskor va för stora så Om det är någon som vill köpa dessa i stl 37 så hojta till-vita med högt skaft är det.


  Missy


BloggRegistret.se




Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards