Hacked.

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Skönt för själen

Av Bitch - 24 februari 2012 12:15


 Tröstäta är skönt för själen...

...men möjligtvis inte för fläsket...haha...eller, ja, för fläsket är det säkert bra, men inte om man vill leka Baywatch på  Beachen sommar 2012...   




Å tröstäta är jag då vääldigt bra på och hitta på ursäkter för att FÅ tröstäta


                                                  
                 

- smarrig choklad

- smarrigt kaffebröd ( Det är ju så bra på Tv.n ikväll )

- grillat & friterat   ( Det är ju ändå helg )


Sen när vädret är taskigt ja då har man genast ett skäl att få tröstäta eller ??

Eller när mannen befinner sig 60 mil bort

eller när.. -Ja "suck" ursäkterna är många.

Känns det igen ??



Tur att jag inte är så galen i mackor för då hade jag säker kunna göra en "Dagobert".Ni vet han som kan göra sådana där sjuuuuukt sköööönt stora mackor...Men mannen min kan sääkert göra en sån för han gillar mackro han haha


                                              

Jag måste sluta med detta ondöiga ätande,men det struntar jag i ikväll för just ikväll behöver jag tröstäta och då tänker jag göra det - bara för att jag kan...!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards