Hacked.

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Bitch - 21 oktober 2008 18:18

Nu har min förkylning brutit ut tillsamman med en ögoninflamation och OJ va den gör ont, jag kan inte titta på tex dataskärmen för länge för då gör det ont som 17 och ligga ner är inte att tänka på för då gör det bara ondare tyvärr. suck att det alltid ska vara nått. varför får det aldrig vara bra ??


Jag har fått tag i sandpapper så imorgon ska jag , om jag orkar vill säga börja med väggarna i köket .Under detta inlägg hann jag avbryta för en mängder saker *s* glamour, ta en kopp te, ta ett bad OCH sen fortsätta skriva .Förkylningar kan sätta sig på minnet också tydligen ;) ha ha .

Men jag vart bara segare av badet :(  fast jag hade i citronolja men kanske att jag mår bättre imorgon efter natts sömn .

Måste dela ut en pözz till go emma och en liiiten större Pözz till min honeybun- i love you both

Av Bitch - 21 oktober 2008 13:48



Idag kommer jag att bjuda på ett roligt klipp med sångerskan Kate perry ni vet - a kissed a girl . varsogod se här  ( skrattar )

Övriga G&F nyheter


Stämmer producent på 44 miljoner
Robin Williams stämmer producentbolaget Frank and Beans och filmbolaget Gold Circle Films på 44 miljoner kronor. Stämningen rotar sig i ett muntligt avtal av typen "Play or pay" som är vanligt förekommande i Hollywood. Avtalet innebär att skådespelaren lovar att göra en kommande filmroll, men får betalt oavsett om filmen blir av eller inte. I det här fallet gällde avtalet en detektivkomedi vid namn A couple of dicks där Williams skulle spela huvudrollen. Filmen blev aldrig inspelad, och komikern Williams fick aldrig ut sin lön vilket nu förklarar stämningsansökan.


Angelina och Brad utökar familjen igen
Förutom Shiloh och tvillingarna Knox och Vivienne Angelina och Brad fick i somras, har paret tre adopterade barn, Maddox, Pax och dottern Zahara. De 6 barnen räcker inte längre, nu planerar paret att utöka familjen och skaffa ännu fler barn. – Jag menar, jag vet att det ser galet ut, att bara hämta dem, en efter en, men vi planerar faktiskt, sa Angelina Jolie till tidningen New York Times. Paret menar att de ser till att varje barn känner sig hemma innan ett nytt kommer till familjen. När det nya tillskottet väntas komma återstår att se!

hmm vad ska man tycka om detta ?


Dagens fashiontips :

Ja det går till männen denna gång. Jag har länge gillat Clean's parfymer och nu är det altså männens tur att dofta fräsch & härligt MUMS säger jag


denna finns att köpa på eleven.se  och kostar 798 kr  vilket är ganska normalt för en cleanprodukt . en julklapp till männen kanske ;)


Av Bitch - 21 oktober 2008 10:14

När jag trotsade regnet och skulle gå och kratta bort lite löv så ser jag att halva mitt staket vid vägen är borta. jag bara stod och gapade :-o VAAA ett hål.Och jag tänkte att är det någon som har tagit det typ snorungar eller så , så är det inte långt borta och mycket riktigt . Jag hittade det en bit in i skogen alldeles trasigt, inte en hel pinne :( men jag bar tillbaka det hem ändå för stolparna till staketet är dyra så dem ville jag ta reda på.


Jag är så förbannad så det finns inte, J*VLA UNGAR. att dom inte fattar va det kostar att sätta upp staket sådär . men jag ska genast sätta ut en tistel i tidningen*morrar*. Jag har kämpat så för att få ordning på mitt hem efter en jobbig seperation och detta är tacken *snyft*


Ja ja . vi får se vad det blir för lösning på detta

Av Bitch - 21 oktober 2008 09:22


Nu har ännu en svenska fångat en miljadär hmm man kanske ska åka till landet over there ha ha 

 Svenska Lisa Persdotter, 28 brädade Martha Stewart – och snärjde en av USA:s rikaste män.Om en månad blir hon, miljardärsfru

.Gifter sig i november Lisa Persdotter träffade 32 år äldre C

Fotokälla:sthlm finest

Elton John, Mick Jagger och Bill Gates är bara några av namnen på gästlistan till bröllopet i Göteborg.

Att multimiljardären Charles Simonyi, 60, hade förlovat sig kom knappast som en chock. Däremot slog nyheten om föremålet för hans kärlek ner som en bomb.

Slut med Martha

Efter 15 års förhållande med en av USA:s största tv-personligheter, Martha Stewart, 67, var det plötsligt Lisa Persdotter, 28, från Särö, som gick med miljardärens jättediamant på fingret.

Paret, som bor i Washington, har under några intensiva dagar varit i Sverige och finslipat bröllopsdetaljer. I söndags tillbringade de flera timmar på lyxrestaurangen Ulla Winbladh i Stockholm med Lisas familj.

– Allt har varit väldigt hemligt. Till och med middagsbokningen gjordes i ett annat namn, säger en källa.Kan vi läsa på aftonbladet idag

Miljardären Charles Simonyi är väldigt mån om sitt privatliv, och har inte yppat ett ord om det kommande äktenskapet. Inte heller Lisa Persdotter har kommenterat förlovningen, och hennes nära och kära är belagda med munkavel.

Träffades i februari

När Aftonbladet pratar med familj och vänner är alla mycket förtegna om bröllopet.

Enligt tidningen Business Journal i Seattle föll paret för varandra i februari. I augusti gick sedan Simonyi ner på knä i Saint Tropez, och romansen fortsätter i samma snabba tempo. Den 22 november blir de man och hustru i Domkyrkan i Göteborg.

Bland gästerna syns då världskändisar som Elton John och Bill Gates. Men en som inte dyker upp är Martha Stewart. Stjärnan sägs vara hjärtekrossad.NÄHÄ ? meen va konstigt

Man får nog passa sig då man blior äldre för då kan man bli dumpad för en yngre årsgång


Är jag vid Göteborg vid detta tillfälle så kan ni ger er den på att jag ska papparatzza ha ha .Jag ska ju åka till Ullared på julklappsshopping då

Av Bitch - 21 oktober 2008 08:03

Här regner det och är så mörkt,typist höstväder.Det har blåst kraftigt inatt och regnet har piskat mot rutan.jag hoppas på vackrare väder snart och lite sol för jag har ju bara grundat min stolpe vid altan och jag måste på med färgen innan det blir riktigt kallt nu.Finns lite pyssel att göra när man bor som jag gör men för det mesta är det kul.Dock är det INTE kul att kratta löööv usch tvi blää ha ha och speciellt inte i blåst eller regn.

Jag köpte lite belysning igår som jag ska ha på mina trän ute sen närmare jul och jag tänkte att jag skulle sätta i belysningen innan snön kommer,smart eller hur *L* .I sommras va jag så klantig så jag körde över ena belysningen som jag hade låtit sitta kvar med gräsklipparen OJJJ va det flög sladdbitar ha ha ha( det hängde ner under trädet som jag inte såg ).DET kommer inte att hända igen, så det så ;) fniss

Men visst är det fint med sån belysning ?


på morgonen fick jag en ide att testa att blanda vitt te med grönt te och det va gott faktikst och nyttigare än svart som jag dricker så mycket av. så testa det :-d


Jag får se om jag börjar slipa bort kanterna på våderna på tapeten i köket idag, jag är ju såå ivrig att komma igång hihihi och det går fortast om jag gör det själv så jag ska försöka klara mig själv så mycket det går .

Nätaggregatet verkar vara knas på min dator också så jag har skaffat ett nytt men dääär går jag bet på att göra det själv så jag ska be min käre bror hjälpa mig med det.  Min honeybun har tapat drivrutierna på sin dator så den knasar också *suck* och han har inget diskettstation för då skulle problemet snabbt va löst . men är det någon som läser detta och är datorkunnig så hojta gärna med nån ide :-d .


Nu ska jag ta lite jordgubbsfil tror jag *mums* så hörs vi lite senare


Ciao

Av Bitch - 21 oktober 2008 07:32

Vågen 23. september - 22. oktober
De tjänster du har gjort för andra, kommer inte dåligt i retur. Tvärtom. De, du har hjälpt, står också redo att hjälpa dig.


Skytten 22. november - 20. december
Om du skall förhålla dig till ett känsligt ämne, är det mycket viktigt, att du kommer ihåg att vara så diplomatisk som möjligt.


Fiskarna 19. februari - 19. mars
Din dag kan bjuda på rutinpräglade uppgifter och överenskommelser. Det goda är, att du inte behöver tänka så mycket.



       

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards