Hacked.

Alla inlägg under april 2009

Av Bitch - 30 april 2009 22:33

Glöm för alldel inte o rösta på oss nu..jag har lovat Missy att hon ska få många röster när hon kommer hem, så sviiik mig inte nu.

Sitter o läser i en tidning att Jennifer Anistons kille läser Playgirl, o ha gått o blivit gay, det låter som en film jag sett med Jennifer Aniston????

Ja, det hela kanske är ett spel för charaderna.. Fast alla tjejer borde ha en gaykompis tycker jag..eller hur Missy;-))))

Av Bitch - 30 april 2009 22:20

Oooh va jag saknar Missy, finns ingen som får mig o skratta så som hon..men men, hon är snart tillbaka, fastnat lite i nån slags å i Frankrike:-O

Jag blev tidig hem, ingen Majbrasa för mig..heter det så, Majbrasa, är det inte April ännu:-S Förresten är jag inte så mycke för smällare, dom smäller till, och sen är det över, och sånt kan man va utan..eller;-P

Har kollat in min nya lägenhet, fuckit, träffa grannen som bodde ovanför mig, hon hälsade mig välkommen..Undrar om hon tycker så om några månader:-P Jaja, det återstår o ser!!??????!!

Nej, ska jobba imörrn, så dags för att.. PARTA!!!!!

Av Bitch - 29 april 2009 22:27

Va typiskt när ett gammalt ex dyker upp i kön, när man står i kassan och har lång kö, vanligtvis kommer man ju inte på nåt käckt och säga som verkligen bevisar, att jag har kommit över dig, jag mår sketbra.. Än mindre när man möts för första gången på flera år i kassakön, man tittar igenkännande på varandra, nickar..jag frågar om det ska vara NÅT MER..men det skulle det inte..okay..ha de bra..

SUCK!!!

Av Bitch - 29 april 2009 22:22

Jag var uppe tidigt idag för att få komma fram till staden Jarac, vilket va en besvikelse:-(

Det fanns EN enda matbutik, och den va skitliten, jag vart såååå besviken.

Dock va vi till ett cognacdestilleri, och det var mr Braastad himself som visade oss runt:-P

Tänk vilken tur vi hade, för dom flesta fick inte den rundturen.

Han visade oss en cognac som var 100 år gammal, och kostade många tusenlappar att köpa..självklart kunde jag inte låta bli, så en flaska följde naturligtvis med hem, ska bjuda min underbara supertrevliga, härliga, snygga, läckra vältränade inneboende på ett, ja han får väl smaka på ett..eller, nä..han får va utan:-)

Men allt annat är oxå svindyrt här, så shopping får vänta ett tag till.

Nu är vi ÄNTLIGEN på väg tillbaka!:-D

Av Bitch - 29 april 2009 11:59

Vi fick vänta 4 timmar på att få våran båd, då det hade blitt nåt missförstånd, och vi fick en mindre än vi hade beställt.

Middagen till födelsedagsbarnet blev dock bra, i form av en 3-rätters:-D

Det har regnat hela natten, vi åkte igenom två slussar, sen la vi till över natten.

Nu ska vi äta frukost, och sen åka till en chokladfabrik:-P

Kanske, o förhoppningsvis till ett Cognacdestilleri:-P

Vi hoppas på bättre väder idag.

Igår såg vi en bäver sinna förbi i vattnet.

Idag Onsdag har vi kommit förbi en sluss och ska förbi fem styckna till. Efter det kommer vi fram till sista staden som är Jarac, som är en lite större by.

Sen vänder vi och åker tillbaka:-)

Av Bitch - 29 april 2009 09:05

Jaa, då var det en ny dag i veckan då..meningen var väl att jag egentligen skulle lägga in vad Missy har för sig, men det får vänta lite, då jag inte har nån som helst aning för tillfället:-P

Vet nästan knappt vad jag själv har för mig:-O

JO, min tid som inneboende är räknad, flyttar ut snart, kommer bli väldigt tomt o tråkigt o inte bo med Missy, hon är ju den mest färgstarka person jag känner.

Har fått en sträckning i högerarmen;-)  nä nä!!..jag har varit på gym, o trodde för mycke om mig själv, tydligen lite väl mycke, för inte kan man sitta o gno med låga vikter, när man är så stark som jag:-P  Nu ligger jag i soffan o tycker riktigt synd om mig själv:-(

Men jag har ju ännu vänsterarmen:-P

Glöm nu inte o rösta på Oss nu:-P


Av Bitch - 28 april 2009 06:50

Jag ÄR en slarver, inte nog med att mina kalsonger ligger på golvet, o väntar på att krypa upp i tvättkorgen, och att jag faktiskt INTE har diskat på två dar:-/ Det är lättfixat, innan Missy kommer innanför dörren, så SKA cykeln vara borta i hallen, o kallingarna ja, där dom nu är;-O

Men HUR kunde jag glömma bort o blogga blogg igår.

Jo, förstår ni, jag var hemma hos syster efter jobbet, och vi kom på den underbara idén att spela MelodifestivalDVD spelet, Kitch o tacky kan man tycka, men om  det är något jag kan så är det melodifestival:-D Men vem i hela friden sjöng ola mä fiola:-/

Nåja, sen ville vi pröva lite tyngre saker, så vi började poppa Barbados på hög volym..Efter det korvstroganoff för hela slanten:-P

TACK FÖR EN SUUUUUPERKVÄLL!!


Av Bitch - 28 april 2009 06:46

En dag försent kommer härmed dagens händelser:

Efter en supergod frukost som man verkligen inte gick hungrig ifrån gick vi en sväng på byn. Men dom få butiker som va öppna fanns ingen tid att ens stoppa in huvudet i.

Efter det åkte vi till ett shoppingcenter och köpte mat.

Tid för något annat fanns ej:-(

Inte ens tid att sitta ner och äta lunch. Men vi fick ihop en överraskningsmiddag åt Svärfar, som vi ska fixa ikväll.

Nu är vi på väg till båten och ska bege oss ut på kanalen.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards