Hacked.

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Bitch - 10 april 2009 17:59


 Nu har mitt främmade varit här och det va väldigt trevligt. Köpte en påsktårta som va väldigt chockladig och god, sen saffranskaka och mintkakor. solen skiner och det fint påsk väder.


Nu ska vi jobbade på honeybuns pappa's födelsedags album som måste bli klart så fort som möjligt, så det är klippa och klistra som gäller ett tag nu


Hoppas ni har det bra allihopa.

Av Bitch - 10 april 2009 10:27

Långfredagen är ju inte specielt lång egentligen. inte längre än andra fredagar fniss. Men visste ni att man enligt kristen tro inte får ha roligt idag ? Det va ju idag jesus korsfästes.



Jag va uppe med tuppen jag iaf , klockan 7 närmare bestämmt och ut i tvättstugan. Det fanns ju ingen annan tid så, jag hade inget val. Men nu så är alla mina kläder rena.


Idag får vi gäster på eftermiddagen så det ska handlas lite ochså till dess


                     


  Min påskhälsning till er alla som ni får ta och lägga på eran blogg !!


                                                  
                        xoxo

                                                  
                             

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards