Hacked.

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Bitch - 25 april 2009 22:19

Hej på er alla.

 Nu är det Emma som skriver här eftersom min kära moster är i Frankrike. Och förlåt för att jag inte har uppdraterat tidigare idag här i denna blogg men jag har tyvärr inte haft tillgång till någon dator och har varit ute hela dagen. Är ju sånt underbart fint väder här i Gävle. Men jag har ett litet meddelande från min moster:

"Efter vi kommit av färjan så åkte vi väg A1 autobahn det pendlar mellan 80 km till fri fart, lite coolt faktiskt. Åkte under Elbentunnel som var väldigt lång. Det tog ca 10-50 min.

Sommaren har kommit hit och syrenen blommor så fint.

Efter 4 timmar åt vi lunch som bestod av jätte shnitzel och 2 timmar senare fikade vi.

När vi åkte i bilen så blev vi omkörda av ett helt gäng svenska sportbilar och det var ca 20 st lite coolt ;)"


Det var allt från mig. Nu ska jag knypa ner i sängen och kika på film, blev ingen utgång denna kväll. Godnatt på er .


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards