Hacked.

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Bitch - 8 april 2009 21:39


 Idag har Jag och Emma haft en riktigt pysseldag och båda tycker det är så roligt, jobbigt men roligt.Det är ju trevligt att umgås med Emma med tycker jag, hon är så söt den tjejen.Igår fick hon nya tidningen Glamour utav mig samt ett lila linne från vero moda. Hon är absolut värd det.


Tack snälla Emma * kramar om*

Just nu vräker det ner regn här och imorgon kommer det inte att finnas en snögnutta kvar ute. Det är ju skönt .

Ja jag skulle ha tvättat idag  men det blidde ingen tid över till det .

 men jag ska kolla imorgon om det finns tid.

Imorgon är det skärtorsdag och påskhelgen börjar. Jag ska på påskmiddag hemma hos min syster på påskafton. Hade tänkt att jag skulle ha bakat nått gott att bjuda hem lite folk på fika under påskhelgen med, det finns ju så mkt gott att göra. Har ni några förslag ?


Nu säger jag godnatt

Av Bitch - 8 april 2009 12:48

Idag blir det ännu en dag med dåligt bloggande från min sida. Mitt projekt tar tid ;) . Återkommer därför lite senare


Klart ni vill veta vad jag håller på med och det får ni om ni följer bloggen ;)


 xoxo

               //Missy

Av Bitch - 8 april 2009 07:53


                                             

Efter 28 år i amerikanskt fängelse är Annika Östberg åter på svensk mark.

Efter att ha suttit i amerikanskt fängelse i över halva sitt liv landade hon tidigt i morse i Örebro. Äntligen säger jag, jag har läst om henne i omgångar  i flera år och tyckt att det va rent fördjävligt. För det första så erkände hon ett brott hon faktiskt inte begått, enbart för att slippa undan dödstraff.

I åratal har familjen och vännerna med hjälp av svenska myndigheter fört en kampanj för att låta Annika Östberg, i dag 55 år, få komma hem till Sverige.

Den 25 mars släpptes Annika i största hemlighet från kvinnofängelset i Corona i Kalifornien. Hon sitter nu  på kvinnoanstalten Hinseberg, som ligger utanför Frövi, tre mil nordost om Örebro. Ingen vet hur länge hon ska behöva sitta där, men jag antar att hon tycker det är bättre här .

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards