Hacked.

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Bitch - 20 april 2009 21:38

Dagen har vart helt ofattbart stressig, tycker jag har hållt på hela dagen men är ändå inte klar med allt jag skulle göra. Ner på stan, hem igen och uträtta vissa måsten där, ner  mot stan igen och solade, hem igen .. pust .. in i tvätstugan och tvätta nån timme osv osv .Sådär har det sett ut.


Sen har jag haft dator arbete med som jag fortfarande inte är klar med.


Köpte en savrt velourdress på B-young idag som blir perfkt på resan


Tyvärr hinner jag inte blogga något längre inlägg nu heller .Bloggar imorgon igen.


Tjing tjing

Av Bitch - 20 april 2009 17:26


 


Hästsvansen är den dåliga hårdagens räddning. Men den kan också bli en slät, elegant uppsättning. Med dessa knep kan du få en galavärdig hästsvans.


1. Gör en egen saltvattenblandning genom att fylla en sprayflaska med vatten och blanda i två eller tre teskedar salt. Skaka om och spraya över håret. Detta ger frisyren en härlig direkt-från-beachen-känsla och motverkar flygiga småhår.

2. Torka in saltvattnet i håret med hjälp av en hårtork, som du håller framför och ovanför huvudet, så att du blåser i den riktning som håret kommer att ligga. Borsta samtidigt igenom håret noga för att reda ut eventuella tovor och försäkra dig om att det ligger slätt mot huvudet.

3. Börja borsta ihop håret till en svans. Luta huvudet lätt bakåt när du borstar upp håret i nacken, för att undvika att det blir bubblor.

4. Fäst en hårsnodd runt hästsvansen och avsluta med lite hårspray.

Tips!
Ta gärna en slinga hår på undersidan av hästsvansen och vira den runt hårsnodden så att snodden döljs. Fäst slingan med en hårnål.














                                                  
                   xoxo

                                                  
                           Missy

Av Bitch - 20 april 2009 09:47

 Ja idag har jag mycket att stå i . alldeles snart efter detta inlägg ska jag åka ner på stan och uträtta lite ärenden och lägga mig och sola. Sen hem och börja packa för imorgon åker jag ju . fatta REDAN :-o

vart tar tiden vägen lixom.


Under tiden från lördag denna veckan kommer jag att ha 2 st gästbloggare som bloggar åt mig och det är Peter och Emma. Dom kommer att skriva det jag sms dom att dom ska lägga in men jag  har gett dom klartecken att dom även får skriva om sin dag. Så då kommer ni att få se en lite annorlunda blogg och det kanske kan bli kul


Vi syns senare

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards