Hacked.

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Bitch - 1 april 2009 22:31


 Ja ni som  trodde att jag fått en valp idag  kan jag bara säga ..



 NI ÄR SÅ JÄKLA LURADE .. ha ha ha .. APRIL APRIL DIN DUMMA SILL ;) fniss


 och du med honeybun ;) got ya. men det va fasiken inte lätt ska ni veta. och när han ville ha en bild på vovven - ja då va jag tvungen att gå ut och ta en bild på nån annans vovve och mms över *S* hur seriöst är inte det Liksom. men sånt här är roligt så det här har verkligen vart min dag .


Han inte den enda som vart blåst idag kan jag meddela


har ni blitt blåsta idag ??

Av Bitch - 1 april 2009 18:47


Det är hit jag ska åka i slutet på denna månaden , för nu har vi ju kommit in i April =)


          


Inte vill ni åka hit och sola ? och åka båt ? Näää ;) fniss

Av Bitch - 1 april 2009 17:51


Jag älskar blommor, det har jag gjort så länge jag kan minnas. Och blommor kan ju bli en fin möbler och dekoration hemma

vad sägs om tex

FlaskpalmFlaskpalm


 MurgrönaMurgröna TillansiaTillansia

eller helt enkelt en PhalaenopsisPhalaenopsis


den sistnämda kan jag tipsa om ( för er som inte vet) att det räcker med att hålla krukan över sinken och hälla vatten rakt igenom blomman så den blir genomfuktig en gång i veckan samt inte i direkt solljus.


Fina blommor va ?

Av Bitch - 1 april 2009 12:19


 ÅHHHH jag ( och honeybun) är STOLT ÄGARE till en liten schabrador kille på 8 veckor- en svart liten sak med vita inslag hihi. har faktikst inte tid att skriva heller för jag vill bara leka leka med den goa lilla killen hihi - ja och kramas med för den delen LYCKLIG =)

Av Bitch - 1 april 2009 10:00



Har följt en blogg om Sabina- en cancersjuk mamma, en tid nu, men idag när jag skulle läsa stod det att hon hade gått bort igår imorse.. Hennes blogg har berört något oerhört, och tårarna rann längs kinderna när jag läste om det tragiska slutet.. När man läser om sånt här lär man sig att ta varit på livet och inte klaga på minsta lilla skitgrej, för det finns så många där ute i världen som kämpar för att överleva..så är det ju !

Tänker på familjen och det finns inga ord man kan säga för att göra det lättare..Jag har såklart lämnat en hälsning till dem. Det minsta man jag göra


 http://mittlivsabina74.blogspot.com/


Jag som själv är cancer opererad och mist min mamma i cancer, vet hur det är- rent fördjävligt !! Att mista en förälder i denna hemska sjukdom går nästan aldrig över. Även om livet forsätter, för vilket val har man.



*TAG VARA PÅ TIDEN NI HAR HÄR I LIVET, TJAFSA OCH BRÅKA INTE I ONÖDAN, LIVET ÄR ALLDELES FÖR KORT FÖR DET! BERÄTTA GÄRNA EN EXTRA GÅNG HUR MYCKET DU TYCKER OM DINA VÄNNER OCH FAMILJ*


 CARPE DIEM !!!!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards