Hacked.

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Bitch - 6 september 2008 19:50

Hej hej

 

Ja då va det lördag då och nu är jag på plats i Göteborg. Tågresan ner hit igår va först en pina tyckte jag,speciellt efter tågbytet i Stockholm då jag fick en plats där jag åkte baklänges i tåget och det går bara inte, jag mår INTE bra utav det. X2000 mår jag inte bra av att åka men jag är långt ifrån ensam om det.Ett tips jag fick va ju att ta åksjukepiller som jag inte testat förr och att dricka ljummet vatten med citron, nått att testa nästa gång

 

Den snälla kvinnliga konduktören hittade en ledig plats åt mig tillslut i 1a klass och det va såå skönt att komma in dit till lugnet för det va en stor skillnad .Mycket mera blev det inte igår då tåget va framme strax före  kl 12 och jag va då så trött.

 

Idag vaknade jag till att det fullkomligt vräkte ner regn L och det vart till att vänta tills det lugnat ner sig , sedan åkte jag ut och började kika ut efter lämpliga platser att ta bröllopsfoton på och jag hittade några lämpliga platser. Jag har också kikat efter en lämplig blombutik där jag kan plocka blommor själv till ett hyfsat pris för brudbuketten jag skall göra. Men det blir till att leta lite mera, jag ska åka till plantagen imorgon och kika där tänkte jag.

 

Imorgon ska jag träffa brudparet på middag och planering, det ska bli väldigt trevligt. Jag gillar verkligen detta med bröllopsplanering och speciellt fotograferandet =)

Ikväll blir det hemmamys med revbensspjäll och Dvd

 Men hörrni, det är lite dåligt med omröstningen tycker jag ;) kom igen och rösta lite, då blir jag glad =)   

Hörs imorgon

 

Tjing

 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards