Hacked.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Bitch - 21 oktober 2009 13:42

arbetet hemma hos peter har börjat

Av Bitch - 21 oktober 2009 12:06


Nu är jag SÅÅÅ otroligt GLAD- så jäkla glad så jag vill skrika WHOOHOOO

 Och varför det då undrar ni ? - Jo jag  har nyss pratat med min läkare och mina prover visar BÄTTRE resultat så min nya medecin som jag fick och som va sista chansen innan en ev svår operation FUNKAR, FATTAR NI DEN FUNKAR I

Hur kan detta va möjligt ?? jag som testat olika medeciner och mått skit, gråtit och ibland trott att livet va slut, har fått en ny chans i livet känns det som.Och ni kan ju tro att jag tänker ta tillvara på den =)

ser röntgen bilderna lika bra ut som proverna så SLIPPER jag operation SkrattandeSkrattande.fast nu va det ju inte ALLA prover som va bra , men det värsta iaf

Har lite jobb kvar med mig själv för att må riktigt bra och min omgivning får stå ut lite med det fast det tror jag nog dom gör nu va ;)


Ja och hur firar man detta då ? -Jo genom att åka hem till peter och börja fixa hans väggar ha ha ha

 so peter darling - here i come Tungan ute

PUSS - love you al

Av Bitch - 20 oktober 2009 20:25

Idag har det vart en väldigt lugn dag måste jag säga. Har inte gjort så många knop förutom att kratta bort en massa löv ( inte allt ) och åkt och handlat på Ica.Solen har lyst så det har vart en underbar höstdag på det viset.


På kvällen kom min syster hit som vi bestämmde i söndags att hon skulle göra, och vi har kollat igenom lubeck resan. Någonting är det just den helgen vi tänkt åka för nästan alla hotell är uppbokade, endast dom dyra kvar. Och då är det ju frågan om det är värt att åka över en helg när det skenar iväg i pengar. Det är ju dessutom dec månad och pengarna ska räcka till mycket. Vi spanar vidare så får vi se ! Ryan har billiga flyg såg jag , men då blir det problem för mannen för det finns inga ryan flyg dit för honom :-(. Dessutom hatar han ryan med Foten i munnen


Snart är det dags för ännu ett avsnitt av desperat houswife.Imorgon ska jag åka och hjälpa peter med tapeterna som ska upp, men imorgon blir det bara förarbetet som blir gjort , resten tar jag på torsdag =)


Hur har din dag varit ?

Av Bitch - 20 oktober 2009 14:11

världens bästa serietidning elvis. Idag kom nya numret i lådan

Av Bitch - 19 oktober 2009 20:18

Sitter just nu och bloggar i pausen på *färjan* vet inte varför jag gillar att titta på det, men jag gör det iaf *S*. Dagen har vart rätt okej och det gick även bra på sjukhuset att lämna mina prover. Så nu är jag tömd på blod igen *s* Närå, dom tar inte så mkt.


Har suttit och kollat upp hotell priser mm för Lubeck resan vi funderar på att ta i början på Dec, men det skenar iväg i kostnad ser jag. det är ju så mkt annat man ska göra precis i Dec med så frågan är ju om vi har råd någon utav oss. Min syster kommer iaf hem till mig imorgon och då ska vi kika igen om detta


Återgår till Tv-tittandet


CIAO

Av Bitch - 19 oktober 2009 10:00


Så här ser 2009 års bloggawards lista ut för er som missat detta :

VeckoRevyn Blog Awards 2009

VeckoRevyn bjöd på lördagskvällen in till årets upplaga av Blog Awards på Operaterrassen. Vinstfördelningen den här gången såg ut enligt följande:

Årets Blogg: Anchisa “Foki” Wallström
Årets Nykomling: Anchisa “Foki” Wallström
Årets kändisblogg: Magdalena Graaf
Årets mest originella: Anchisa “Foki” Wallström
Årets veteran: Stina-Lee Berg
Årets blogginspiratör: Isabella ”Blondinbella” Löwengrip
Kaxigast i bloggvärlden: Alexandra” Kissie” Nilsson
Årets manliga: Calle Schulman
Årets fashionista: Lisa “Lisaplace” Olsson
Årets foto/design: Elin “Nevnarien” Kero
Årets Guldpenna: Sanna Lundell


Vem fattas det inte ett namn bland dessa ;)

Av Bitch - 19 oktober 2009 09:17

Ha ha ha , vad har hänt i bloggen på morgonsidan minsann :-o. Peter har vart in och gästbloggat Skrattande det va verkligen överasskande och ROLIGT ! Och uppe med nuppen  (Foten i munnen )ehh Tuppen va han också ser jag

Och en födelsedagsresa till New york vill han minnsann ha ser jag , men vem tror han att jag ÄR ?

Fröken knösus kanske ? Nää det ser nog  snarare mera troligt att han får den där Tvålen is f;) LOL

.Nää men HAR faktikst något planerat för honom hihi, och nu är han väl så nyfis så han håller på kreverar förstår jag hihi. Lika nyfiken av sig som mannen tror jag, som barn på julafton Tungan ute.Men det är klart att vill han ha en resa så kan vi ta en tur runt stan med stadsbussarna Cool  jag lovat att jag betalar ( LOL )


Men GLÖM INTE bort att gratulera honom här på bloggen på TORSDAG för annars kommer han inte att se det förs efter helgen eftersom han åker bort.Det vore jätteroligt om ni läsare ville skicka honom en grattis hälsning ( då kommer han säkert tillbaka och gästbloggar flera gånger  ;) )


  Själv är det snart dags för mig att åka till sjukhuset igen och lämna prover :-( iiiinge roligt, men tyvärr ett nödvändigt ont-


Så ta hand om er så hörs vi senare

                                                  
// Missy

 

 

 

Av Bitch - 19 oktober 2009 05:14

Nu har jag är vaken tidigt tidigt, kaffet står o puttrar, så tänkte jag smälla in en liten hälsning.

Missy måste ha nånting roligt o vakna upp till, än den sedvanliga RUSTA reklamen:-D

Faktiskt så är det så att jag fyller år på fredag, och då tänkte jag fira det med att INTE vara hemma..hehe..ställ paketen utanför dörren tack:-P Själv ska jag på Kvarteret Skatan på Rival, ser väldigt mycket fram emot att få skratta loss lite!

Undrar vad Missy har planerat åt mig, har på känn att det är nåt stort, hon har säkert hyrt ett plan som ska ta oss till New York, ooo ja har det på känn, o där ska vi bo på lyxhotell, äta gott, shoppa:-D   Eller så kanske jag får en tvål??:-O  Nåja, vad det är blir, så är det tanken som räknas, men New York resan dååå;-))))

Okay..godmorgon där ute, nu loggar jag av

klart slut

Glöm inte RÖSTA NU!!!!!PUSSSSSSS

Peter


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards