Hacked.

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Bitch - 1 november 2009 20:29

                                 

Av Bitch - 1 november 2009 18:12

   Jag hälsar ingergerd välkommen till min länklista-besök gärna henne då hon har en jättefint blogg och som ni ser gosiga hundar

Ps .. klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg
  

Av Bitch - 1 november 2009 17:58

  Min bror och hans dotter Emilia kom till mig och frågade om jag skulle följa med hem till storasyster, men då va redan hon på väg till mig *S*. Vi hade ( syster & jag ) bestämmt att vi skulle ta en fika på ett jättefint friluftsomårde som finns här i stan. det är ett ställe som man inte är så ofta på synd nog , för det är himla fint där och det finns lite gulliga djur att titta på =) Bla får och idag ville inte fåren bräka så då gjorde Emmis och jag det åt dom ha ha ha.Vilka psykfall måste fåren ha tänkt *S*


Vi skulle bara fika egentligen, men dom serverade buffe där idag så då åt vi istället och jag som inte har ätit riktigt på flera dagar ( ja igår vart det inget iaf ) va ju såklart hungrig och åt - ja iaf lite *L* men det är ju bättre än inget *L*


Sen åkte vi hem till syrran och Väckte  Emma som låg och trynade *s* hon hade kommit hem kl 9 på morgonen. ajja bajja lilla damen, vad gjorde du inatt ;)


det som va bra är att nu har jag fått upp ljusnätet i det stora trädet med WHOHOO *s*


Just nu är det lite Ebay time igen ;)


  

Av Bitch - 1 november 2009 09:19

Varför ska alt vara så svårt ? varför vill inte livet som jag vill ? Säg den lycka som varar !!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards