Hacked.

Alla inlägg under juni 2010

Av Bitch - 20 juni 2010 08:53

Godmorgon alla !


Ojojoj sån dag och kväll det va igår. Svårt att smälta. Jag har väl aldrig varit sån härngiven bloggare som jag va igår men OJ va ni uppskattade detta- KUL!!

Sista bilderna fick jag knappt in för det va överbelastningar överallt, så va gör man då. Jo man MMS -ar in bilderna =) Och INGEN har vart såå hängiven och bloggat så fort och så snabbt som jag =) Det ni !!

Dom flesta bilder hittar ni faktikst här på min blogg under kategorin "kungligt"

Man kanske skulle ringa pressen och erbjuda sina tjänster   


Jag kom på 1a plats med flest inlägg igår- hela 33 st och idag ligger jag på 3dje plats på både besökare samt inlägg - inte dåligt !!


Bästa minnet från igår då ? - Ja det är svårt att bara ta ETT minne men Daniels tal till sin fru- åhhhhh "smälta" det va det vackraste jag hört tror jag. Vilken man!!


Nu är det mulet och det småregnar ute, inte alls det fina vädret vi hade igår altså :( suck. Idag hade jag iaf INTE tänkt sitta vid tv: hela dagen som jag gjorde igår. Jag har lite saker jag skulle behöva ta tag i- Hm vart ska jag börja ??


Joo frukost kanske   

Cu you later

Av Bitch - 20 juni 2010 00:46

bröllopdansen


 


Den här sista bilderna va det knappt jag fick in , nätet va totalt övetbelastst så jag fick helt enkelt mms in bilderna- vad gör man inte för sina läsare =)

Sen efter detta så blir det sängen- helt slut


Men Ack så glad för allt berömm och alla ni som kikat in på bloggen en sån här dag !

Av Bitch - 20 juni 2010 00:30

         


a, jag medger att jag var en av dem som först tvivlade. Varför hade kronprinsessan valt en vanlig grabb från Ockelbo till sin tillkommande? Och varför ville affärsmannen Daniel, med ett helt gymimperium, säga upp sin verksamhet och gå in i den gyllene bur som ju livet som kunglig innebär?

Äkta kärlek är svaret.

Jag tvivlar inte på om de är rätt för varandra. Det gör väl ingen efter tv-sändningen igår från vigseln, kortegen och bröllopsmiddagen på Stockholms slott. Sverige har fått en ny prins. Jag har träffat honom ”live” vid ett flertal tillfällen. Han doftar gott, är oerhört trevlig, social och omtänksam. Det är svårt att inte gilla honom.

Men. Jag tyckte inte att han visade Victoria så mycket kärlekstecken under bröllopsfirandet.

Hon tog hans hand vid upprepade tillfällen. Men Daniel responderade knappt.

Men. Efter talet på bröllopsmiddagen är jag förevigt ett fan av Daniel. Han kom, hans sågs, han segrade!

Tårarna sprutade på mig. ”Jag älskar dig så Victoria, sa han” och lite andra imponerande saker…Så romantiskt!

Efter det släppte spänningarna och nervositeten för Prins Daniel. Han visade nu hela världen hur mycket han håller av sin hustru. Kyssarna ville ju aldrig ta slut efter middagen!


Prins Daniels tal:

Jag har haft förmånen att lära känna en ung kvinna med härlig humor, en stark pliktkänsla och dessutom väldigt väldigt klok.
Vi blev vänner, ju mer jag lärde känna henne – desto mer oemotståndlig blev hon.
De här åren med med dig Victoria har flugit förbi. Har varit de bästa i mitt liv.

There have been times, when Victoria’s official duties have separeted us. Often taken her to far away countries and continents.
I will never forget some years ago when she left for one of her many trips.
This time to China.
We were going to be apart for a whole month.
The night before she left she got home late after an official engangement and she had many preparations to make for the long month of duties ahead.
instead of getting som valuable sleep, she stayed up the whole night, writing.
In the morning after she had gone I found a box. And in that box I found 30 beautiful letters adressed to me. One for every day she would be away.
And this romantig gesture is typical of you Victoria. It says all about the loving person you are.

Once upon a time the young man was perhaps not a frog in the beginning of the fairytale as in the story first told by the Grim brothers.
But he was certainly not a prince.
The first kiss did not change that.
His transformation was not possible without the support from the wiseking and queen who had ruled the kingdom for many years an who was full of wisdom, experience and had good hearts.
They knew what was best and guided the young couple with a gentle hand, generously charing all their valuable experience.

Jag känner en stor tacksamhet gentemot ers majestäter, kungen drottningen för ert helhjärtade stöd och det sätt som ni har välkomnat mig in i er familj.
Mina tankar går givetvis också til min egen familj, till min mor och min far och min syster och hennes döttrar.
Mor och far, under hela min uppväxt har ni givit mig er villkorslösa kärlek. Ni har hjälpt mig med er klokhet och ni har hjälpt mig att bygga en stark självkänsla och trygghet med sunda värderingar som har väglett mig genom livet.

I dag när vi färdades genom Stockholms gator då möttes vi av en otrolig värme och glädje.
Ett minne som vi kommer att bära med oss djupt in i våra hjärtan för alltid.
Under de år som Victoria och jag har varit tillsammans har jag känt ett stort stöd i från henne och er andra. Det har varit väldigt viktigt för mig.
Tack.

Jag känner en djup respekt inför uppgiften som ligger framför mig.
Det kommer utan tvekan att bli en stor utmaning.
Jag ska göra mitt yttersta för att leva upp till de förväntningar som kommer att ställas på mig.
Jag kommer att göra mitt yttesta för att stödja min hustru, Sveriges kronprinsessa i hennes viktiga gärning.

Älskade Victoria. Jag är så stolt över det vi har tillsammans.
Jag är så lycklig för att jag får vara din man.
Jag kommer att göra allt jag någonsin kan för att du ska förbli så lycklig som du är idag.
Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så.

Nu skulle jag vilja att vi skålar för min underbara hustru.
Skål.


Av Bitch - 20 juni 2010 00:24

I väntan på bröllopsvalsen


 

Av Bitch - 20 juni 2010 00:02


Jag har slagit alla rekord i besökare idag och  jag är SÅ glad för det va länge sen jag hade sånna här siffror. Men jag har ju bloggat för alla er läsare idag och hela dagen sen i förmiddags har jag hela tiden updaterat med bilder- för er skull


och det lönade sig visade det sig .. så TACK TACK TACK


Kom gärna tillbaka andra dagar med =)

jag fortsätter en stund till med nya bilder så fort jag hinner

ibland är jag snabbare än pressen - DET NI !!!


Missy   

Av Bitch - 19 juni 2010 23:45

Olle Westlings tal – ord för ord

"Eders Majestäter,

Eders Kejserliga Höghet,

Eders kungliga Högheter

Kära Brudpar,

Det är underbart att se Er båda, Victoria och Daniel, stråla av lycka i dag - denna stora dag.


Det är en stor dag för oss alla som har förmånen att vara tillsammans med Er men för er är det en av livets absoluta höjdpunkter - när Ni nu blivit man och hustru.


Ert äktenskap är inte bara en familjeangelägenhet utan något som berör hela svenska folket.

Den värme och glädje som idag strömmar emot Er från när och fjärran är en underbar bekräftelse på uppskattning.


Att Ni träffats och fattat tycke för varandra betraktar många som en saga. Mannen av folket som får landets Kronprinsessa. Ja, visst kan det uppfattas som en saga - men jag tror att det inte är en tillfällighet att detta inträffar just i Sverige där Konungen har tagit ett valspråk, som lyder "För Sverige i tiden".


Daniel,

Du vår käre son, har alltid varit en person som Din Mor, syster och jag varit mycket stolta över. Du har alltid valt att gå Din egen väg och det har du gjort med den äran, vare sig det gäller yrkesval, vänner eller fritidsaktiviteter. Visserligen blev du inte något hockeyproffs men vi är stolta över dig ändå!


Istället har vi med beundran kunnat se att Du byggt upp framgångsrika företag — som förenar det Du brinner för — hälsa och människors utveckling.


Vi blev väldigt glada den dag Du berättade att du träffat en flicka Du ville ta med Dig hem för att presentera för oss. Att det var just den flickan hade vi inte riktigt räknat med!


Men efter att ha träffat Dig, kära Victoria, och upplevt den värme, som Du utstrålar och den öppenhet Du visar alla i vår familj - ja inte bara i vår familj, jag minns en dag i lingonskogen i Ockelbo, hur du hälsade på alla människor som kom i din väg och utstrålade en underbar värme. Då förstod vi varför vår Daniel hade fallit för Dig. Han hade väntat och valt med stor omsorg, det stod helt klart. Han hade åter gått en egen väg.


Att livet inte är en dans på rosor har Du, Daniel, fått lära den svåra vägen. Som 16- åring fick Du klart för dig hur viktig hälsan är: Du skulle behöva genomgå en njurtransplantation - och ändå behöll Din positiva livssyn och framtidstro. Din värme, livsglädje och energi är viktiga egenskaper, som jag hoppas Du skall behålla livet igenom.


Kära Victoria och Daniel,

Det stora och viktiga arbete Ni har framför Er klarar Ni bäst genom att hjälpas åt. Att tala med varandra, stötta varandra och att vara ett team, är den väg som håller bäst i längden. Det har Ewa och jag goda erfarenheter av och vi delar gärna med oss av det vi kan.

Som föräldrar till dig Daniel vet mor och jag att Du i Victoria kommer att få en kärleksfull, varm och godhjärtad hustru.


Jag avstår från andra råd om hur man håller kärleken vid liv. Ni har redan bevisat att Ni vet hur man gör. Samspelet emellan Er är exceptionellt. Ingen som möter Er kan undgå att märka den starka kärlek och innerliga respekt som ni hyser för varandra - Era känslor smittar utan tvekan av sig på omgivningen.


Inte enbart Kronprinsessan utan Kungen, Drottningen och hela Kungafamiljen har tagit emot oss med stor vänlighet, något som jag vill tacka Er varmt för.


Det faller på min lott - och det är en stor ära - att tacka för den gästfrihet som Vi alla — här i kväll fått del av. Vårt värdpar har med personlig värme och generositet bjudit oss på en festkväll, som inte är slut på länge och som alltid kommer att stanna i vårt minne. Men för det som vi hitintills har bjudits i form av mat och dryck säger jag, å mina och alla gästers vägnar ett ödmjukt och innerligt tack!


Låt mig avsluta med att än en gång utbringa ett Leve och höja en skål för dagens huvudpersoner, Brudparet!


Ett fyrfaldigt leve för Brudparet, det leve: hurra...

Skål!"

Av Bitch - 19 juni 2010 23:43

Här är då tårtan som alla väntat på

11 våningar hög- DET kallar jag tårta



 



 



 

Av Bitch - 19 juni 2010 23:26

just nu talat Daniel til sin fru Viktoria och det måste jag säga va ett både rörande och humoristigt tal. Tänk attt han hade det i sig stela daniel


Han berättade att viktoria skulle resa bort en hel månad till kina och att hon då kvällen före, skrev 30 brev till Daniel. Ett för varje dag hon va borta.


How romatic is that ..ohhh


                

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards