Hacked.

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Bitch - 2 november 2010 08:49

Just nu känner jag att jag knappt hinner med mig själv och det jag måste göra för att det är FULLT upp med pappa och allt kring honom . Och nu blir jag lite personlig här i bloggen.


Hans fru Lena ligger ju på sjukhuset och har tappat livsgnistan och det har vart så så svårt för mig att försöka hjälpa pappa med Lena och försöka få henne att ta emot sina medeciner som hon behöver för att forsätta leva. MEN jag tror att jag så smått lyckas för hon har börjat äta och dricka och ta emot lite medeciner och när jag kom till pappa igår och berättade detta för honom ( han va inte med mig på sjukhuset ) så såg jag tårarna i hans ögon. Vad JAG än tycker om henne så är det ju trots alt hans fru sen typ 30 år tillbaka.

Jag vill ju att pappa ska må bra och vara lycklig , Tja så lycklig det går och det är han ju trots allt med henne då , trots hennes sjukdommar ( hon har en muskelsjukdom med )


Igår mitt i flytten så stannade pappa upp och sa " jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan din hjälp och jag är så tacksam " Ja då va det kört för lipsillen Missy haha .. Men det är ju skönt att känna sig behövd och att man gör lite nytta här i livet. Eller hur ?

Vem vill inte känna sig behövd och älskad ?


Igår kväll hann jag med att träffa peter ÄNTLIGEN och fika med honom, och vi hade ju som vanligt lite att babbla om haha. Tycker våra fikastunder är så mysiga =) .. kram goa peter =)


Dessvärre har jag fått lite obalans i däcken sen vinterdäcken som åkte på i helgen så jag måste fixa detta idag


Så ,, jag måste lämna bloggen och snabbt ge mig iväg


Och som vanlig är JAG tacksam för eran titt och intresse för min blogg och det kommer verkligen från mitt hjärta .. Tack snälla ni och forsätt gärna droppa in

MEN ni får gärna säga HEJ ;)


HUG

//Missy

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards