Hacked.

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Bitch - 5 april 2010 23:12

Idag har jag inte gjort många knop inte. Halsen har ondat och jag mår inte sådär jättebra just nu, men hoppas att det går över snabbt så denna bloggen kan bli lite trevligare ;)

Enda jag vart ute idag när min brorsdotter skulle åka hem till mamma ( nej dom bor inte ihop ) och då fick jag åka hem med henne. Annars har jag bara vart inne och sovit samt slappat vid datorn.


Nu är det dags att krypa ner och läsa lite


Godnatt

Av Bitch - 5 april 2010 08:57

Igår va jag ju hemma hela dagen, va inte ute ett skvatt.Tyckte det va skönt att bara vara hemma och inte göra något och dessutom va jag så otroligt energilös och NU förstår jag varför.Svedan i halsen har nämligen utvecklats till hosta och jag är inget vidare pigg   . och halsen ondar verkligen snyft .

Det kan ju bero på att jag smittas av en ond bacill av min brorsdotter som va sjuk häromdagen och uppe i mig hela tiden !


Så nu sitter man här med en kopp te och tittar ut på snön eller regnet som faller ner ( svårt och se ) så det blir inte många knop från frl missy's sida idag inte.

Sista dagen på påskhelgen är det med och imorgon en helt vanlig tisdag, och då kan man se glamour igen OCH desperat houswife *s*. Inget utav det kan man ju miss - right girls ;) ? *S*


Snälla rara ( tittar med bambuögonen ) jag behöver verkligen eran röst så ni kan väl klicka på knappen nedan och ge mig en röst är du gulliga

Behöver du en röst tillbaka så hojta- självklart återgäldar jag tjänsten !


Ha en bra dag !



BloggRegistret.se

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards