Hacked.

Alla inlägg under september 2010

Av Bitch - 29 september 2010 12:06

Hur länge tror du det dröjer innan Viktoria & Daniel får en bebis ?
9 mån  
  18 %
11-12 mån  
  36 %
13-20 mån  
  40 %
3 år  
  4 %
4 år  
  0 %
5 år  

  2 %




Så trodde ni people och nu får vi se vilka utav er som hade rätt-spännande !


Nu blir det en ny .. rösta gärna på den med =)

Av Bitch - 29 september 2010 11:44

Snart är Lilla gubben ( min bil) hel igen. Åh vad jag längtar hihi

I förrgår vad jag med en vän på skroten och fick ihop en hel del "nya" delar till den. bla en ny lucka till tanken som jag spraymålade och det vart skitbra, syns inte ens att det är en lucka från en röd bil och nu är den låst med via centrallåset =)

                     



och sen en ny varningblinkers eftersom min måste sitta fast med en pappersbit "skratt".Väldigt praktikst iofs för det va bara att dra ut pappersbiten sen blinkade den. Men inte speciellt godkänt hos bilprovningen   

Nåja, bakluckan har jag oxå gjort rent då det tydligen läcker in vatten där vid regn ( snö).Mycket med gamla bilar, och säga vad man vill men jag älskar den där lilla skitbilen *S*


Jag har införskaffat mig ett par nya svarta gummistövlar som så många andra denna höst. Tänk sån FLUGA det blev .Hade jag aldrig trott, men det är ju skönt för fossingarna


  Snygga med mudd upptill , vad tycks ?


Tänkte jag skulle lägga in en fin bild från båtresan med


  Vackert eller hur ??


Idag har vi vackert väder här hos mig med och mi darling är på 3 dagars kurs med jobbet och vet ni vad "blink" snaaaart om vi har TUR så kommer han att få jobb här HOS  MIG !!! 

Snälla rara ni.. HÅLL TUMMARNA !!


Ha en bra dag så hörs vi


Tjing tjing

//Missy

Av Bitch - 25 september 2010 23:11

Hello everybody !!


Tänk nu blev det sådär tokigt igen   .Att det ska vara så svårt att få tid och LUST att blogga nu förtiden ?!. Men jag har haft fullt upp med att göra om mitt sovrum och OJ vad folk har blitt förtjusta i min förvandling där inne.


Peter min Fd inneboende sa idag att det här är ju inte samma sovrum, men JO det är det faktikst fast det är helt omgjort. Och vad har jag då gjort ?

Jo jag har satt upp skenor i taket och piffat till med nått som liknar sänghimmel men på ett annorlunda sett. Nu är det ett stilrent och lungt rum. Ett sovrum som man känner Lung i när man kommer in dit.Nya möbler,gardiner, anant tyg och gardinstänger och VOILA ett nytt rum och det är KUL att fixa och dona.

jag har ju målat dom nya möblerna så det ska bli lika som den garderob jag tidigare hade där inne och det blev Ok



Igår kom jag hem  från stockholm med där jag och mannen tog oss en kryssning med Birka som blev mycket lyckad =)


Och idag då ? Jo idag är det min födelsedag    och jag har haft massor med folk hos mig och min pappa kom idag och jag blev så tacksam för det .

Fick rå om honom som jag inte får chansen att göra speciellt mycket annars!

Bjöd på 3 rätters middag och varma hallon , glass och chokladmousse till efterrätt ist'ället för den vanliga tårtan.Fina presenter har jag fått med !

Vädermässigt har det vart askasst väder idag med regn och rusk :(

men det är ju höst så !!


Hoppas ni haft en bra lördag ?


HUG

//mISSY

Av Bitch - 18 september 2010 13:22

Åhh va NERVÖST säger jag bara.. varför undrar ni kanske ? !

Jo jag har precis ring på en lilten gobit (bild gick inte att ladda upp nu :( )

Men jag ringde lite sent så en annan skulle komma och kika på den kl 2.. sen ringer hon till mig och berättar om den finsn kvar till mig.

Åh hoppas hoppas HOPPAS .... HJÄLP MIG HÅLLA TUMMARNA !!


Svärmor drog till mallis idag ,, tidigt som 17 i smorse drog hon iväg med en vännina till henne. Dom ska bo i Puerto de Sóller i ett fint hotell vid stranden med havsutsikt. naaajs =)

Här är det mulet och soligt om vartanat så man vet inte riktigt hur vädret är EGENTLIGEN *s*


Hoppas ni har en fin lördag OCH håller tummarna för mig nu.. dags att Maja kommer hem till matte eller hur ;)





Av Bitch - 15 september 2010 18:58



I wanna be a billionaire so... freaking... bad ...

Av Bitch - 15 september 2010 16:50


Visst är det roligt att fynda ?!

Jag har gjort några roliga fynd dom senaste dagarna Bla så va jag på Miss penny där  jag vann 100 kr i kontanter för 2 kr =) . Inte dumt


Sen har jag fyndat på Tradera med =) En del börjar ju sina bud på 1 kr och före löning kan man göra fynd där. Jag fyndade en ny tunika för 16 kr samt en Topp för 1 kr båda i lila toner. Sen fyndande jag ett svart linne för endast 12 kr YAY !!

det bästa av det är att det är i samma stad som mig , så jag slipper betala frakt =)


Ja fynda är roligt !!

Av Bitch - 15 september 2010 09:31


Ladies... There's a new housewife in town. Desperate Housewives är tillbaka, snyggare än nånsin!


Se en trailer för nya programmet Här


                 

Den 5 oktober får vi bänka oss vid Tv:n för premiären och i can't wait


Cya

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards