Hacked.

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Bitch - 4 januari 2011 23:05

Här nere hos mannen så bor han i ett hyreshus med 3 våningar och hans granne mitt emot är stor rökare. Och jag kan inte med ORD beskriva hur jäkla äckligt det är när deras rök tränger in i alla rum inne hos honom.   


Idag har jag mått så illa utav detta och fick migrän :(. Men han har skrivit till sin hyresvärd och klagat, så få se vad dom kan göra åt saken. kanske går att sätta in nått filter eller något.Annars har jag haft en lungt dag hemma, bara diskat pch plockat lite. Sedan suttit vid datorn   och faktikst vunnit lite med på den auktionsite jag sitter på ibland. Man måste göra lite pauser ifrån den då och då för annars blir man galen LOL. Men stundvis kan man sitta där som sagt!


Imorgon är det bokat bord på en grekisk restaurang mot kvällen och sedan bio, dock följer jag inte med på den utan bara o äta lite gott. Såå svag för god mat   .Tar med mig GPS efter jag släppat av honom på bion så jag hittar sen sen LOL..Vill ju inte riskera att hamna i Oslo igen haha   


Ha det gott nu alla och sov sött


//Missy


Av Bitch - 4 januari 2011 10:42

 Jag har fått en inbjudan att se filmen Love and drugs före alla andra i nästa vecka. Filmen har inte premiär förs den 21 Jan annars


                           

"Jamie är en slipad säljare inom den cyniska läkemedelsbranschen. Med sin charm och skärpa gör han succé och inget verkar stå i vägen för hans lysande karriär. Tills han möter Maggie, ett yrväder vars enda fokus ligger i att ta tillvara på allt vad livet har att erbjuda. Jamie blir förälskad men är han villig att ge upp sina drömmar för en kärlek som omöjligen kan ha en framtid? "


Ska bli trevligt att se den-- rapporten kommer senare


//Missy

Av Bitch - 4 januari 2011 09:15


  Osäkerthet är att ställa om klockan varje gång man ser en klocka som inte visar samma tid som ens egen


                                         

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards