Hacked.

Alla inlägg under september 2008

Av Bitch - 20 september 2008 15:32

Hej hej alla glada !

Igår va det att packa och sen sticka ner på stan för sista shoppingen för sedan va det bara att sitta i bilen resten av dagen OCH kvällen. Kom fram vid halv 12 ca och då va vi båda dötrötta. Gick direkt och lag oss .


Idag efter vi vaknade så åt vi frukost och sen kikade igenom alla mail osv, sen tog vi en rundtur runt gården hemma för att kolla vad som behöver göras och det hade såklart som jag misstänkte fallit ner en massa äpplen som vi fick ta reda på.Efter det åkte vi ner på stan och lämnade tillbaka en sjukt snygg skjorta jag hade hittat inne på Hm till min honeybun. Men TUR att dressman finns för där finns alla möjliga stl och kläder sitter mycket bättre tycker han. Vi hittade en precis lika snygga Lila skjorta där inne som han köpte.

Lunchen efter det bestod av kebab och sallad- ja vissa av oss ska ju vara onyttiga och köpte kebabtallrik med pommes hihi .


Nu ska vi snart fixa oss för att träffa lite familj på en mycket trevlig

Asiatisk restaurang.

Vi hörs lite senare

Tjing

Av Bitch - 18 september 2008 22:18

Godkväll !

 

Idag började dagen tidigt, tänkte att det va lika bra att kliva upp fast jag egentligen kunnat sova ett tag till. Men jag hade en massa bilder som måste jobbas på och sedan efter det eller medans egentligen så gjorde jag egen kalops mums mums. Att göra kalops tar ju sin lilla tid

Men å andra sidan så gör iaf inte jag det så ofta *L* .

 

Sedan tog jag spårvagnen ner på stan och gick en runda runt på stan och kikade in höstens mode, och jag måste säga att jag verkligen gillar det gråa och plommon lila som gäller nu. Så jag ska köpa gråa byxor och en lila/plommon blustopp imorgon .Väldigt snyggt höstmode.

 

Idag vart det inhandlat lite smågrejjor på Lagerhouse , en väldigt roligt butik som har en massa roliga ljus & blommor etc. 2 par vantar köpte jag också inne på Lindex gråa + lila såklart he he , lika bra för vare sig  vi vill det eller inte så kommer kylan L jag har känt att kvällarna inte längre är så sköna.

 

Jag stannade till vid ett bageri och köpte en god kladdkaka och sedan lite vaniljsvisp till det MUUMS MUUMS igen då fniss. Idag va det dags att bli firad av min honeybuns pappa och hand Fru, ingen dum present fick jag heller. Jag fick 50 £ som jag kan spendera i London och det tror jag inte blir några problem . Va snälla dom är med mig tycker jag , så goa J .

 

Snart blir det dags att lägga sig för imorgon ska jag sitta i bilen hela dagen igen då , då det är dags att fara hemåt. På lördag är det dags att blir firad igen med då av min familj, det blir ett restaurang besök på en asiatisk restaurang mums mums !

 

Vi hörs imorgon igen ,, hoppas jag hihi

 

Tjing tjing och god natt

Av Bitch - 17 september 2008 15:07

Jag fick precis ett mail från norvegain där dom har riktigt schyssta priser justnu. Kika in vet ja och har du möjlighet att resa mitt i veckan så desto bättre-för dig ;) hihi . Hittar jag flera tips till er läsare så återkommer jag såklart

Tjing

Av Bitch - 17 september 2008 14:39


För er som bor i stockholm  samt Örebro tänkte jag tips om en tjejkväll på Details se här om info, dom har visst halva rea priset, inte dumt. Tyvärr har jag ingen möjlighet att själv gå dit men tipsa er andra girls kan man ju *L*

Av Bitch - 17 september 2008 10:47

Hej hej


När jag vaknade idag och drog upp presiennen så det va det ingen vacker syn ute, grått grått suck. Jag hittade denna bilden ( ej taget själv ) som föreställer en plats i mexico närmare bestämmt Panama / Comarca de San Blas. Tänk bara kunna åka dit nu och få stoppa tårna i den varma sanden och bara myyysa i solen .Ja drömma är gratis eller hur ?

Ikväll väntar en supergod middag på Texax longhorn, det är verkligen ett helt suveränt ställe med saftiga biffar och mumsiga grillade majskolvar *MUMS* man måste boka bord där för det stället är så poppis och nästan alltid fullt med folk, även på en vardag. Men sån tur jag har för det är inte billigt att äta där, men fyller man år så gör man hihi


Men just nu har jag tvättstugan, sånt måste ju göras också tyvärr. Återkommer lite senare . Ni kan ju kika på bilden och drunka i det blååa häärliga vattnet

Tjing så länge

Av Bitch - 16 september 2008 13:52

Här kan du läsa om lite matnyttiga resetips om du är supen på en tripp i höst kanske ,själv ska jag som ni vet åka till London ? Sen är detta en tidning jag gillar att läsa och kika på modet osv

Av Bitch - 16 september 2008 12:18

Hej hej


Jag fick en ide om att kanske varje dag lägga in en liten skvallerspalt här på bloggen om dagens Fashion&gossip, altså vad som gäller med mode och kändisar, som en kul grej *L* vi får väl se hur länge jag orkar med det och hur många det är som uppskattar det .så från och med imorgon kommer ett litet *klipp* håll utkik.


Annars är det sol här hos mig idag som jag är väldigt tacksam över.Vad jag är mindre tacksam över är överstressade brudpar som vill ha sina foton FORT FORT fast man nästan jobbat häcken av sig och kanske vill ta det lite lugnt ett tag och fixa deras foton i lugn & ro, Det resultatet brukar bli mycket bättre *L* .Dom ringde igår och frågade om bilderna är färdiga men HALLO hia er .

Igår hade jag en riktigt latdag och det behövdes, jag va inne heeela dagen och bara slappa hihihi . Idag däremot har jag bokat in mig till fotoseminarium den 7 okt, det ser jag fram emot . Sen ska jag bege mig ut på stan en sväng hade jag tänkt.


Jag börjar närma mig min födelsedag också så jag ska ut på 2 ev 3 middagar denna veckan.Snacka om Lyx :-D, egentligen är min födelsedag inte förs nästa vecka men då är jag på hemmaplan igen och eftersom min honeybun's föräldrar vill gratta mig så får det bli såhär. Jag klagar inte ;)

Cu later

Tjing

Av Bitch - 14 september 2008 22:20


Förlåt mig kära blogg för att jag inte orkat logga in och blogga men det har vart helt crazy dom senaste dagarna. Hela fredagen va helt galet bizzy först med att fixa iordning presenten till brudparet ( ett fotoalbum jag gjorde själv. dom vart otroligt glada =) ) och sedan ett blomarragemang jag gjorde till dom.Sedan måste man ju på med fina klänningen och jag valde en klänning från La redoute med en beige virkat sjal över axlarna och svarta stövlar med höga klackar, lyckat val tydligen för folk tyckte jag va så fin. Min honeybun va också väldigt fiin =)

Jag skyndade mig och gjorde en förstoring på en av bilderna och trots att jag hade ont om tid så vart det lyckat, Phuu säger jag för vad jag va nervös


Brudgummens pappa slutade nästan aldrig att ösa berömm över mig och jag vart väldigt rörd måste jag säga ojojoj..

MEN sen va ju det här med alkohol :-s Vojne som det skålades till höger och vänster och hur tror ni det slutade då hahaha... jojo en nästan heldag till sängs igår *skäms* men å andra sidan så är det inte så ofta jag dricker nått så det må väl va hänt.


Idag har jag mest tagit det lungt och myst med min honeybun, ja jo vi gick nån timme inne på Liseberg också. Vann gjorde vi med stoora chockladkakor *mums*


Vi hörs imorgon

Tjing tjing och godnatt

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards