Hacked.

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Redan Torsdag

Av Bitch - 2 oktober 2008 08:16

Godmorgon

Tänk att det redan är torsdag och en hel veckan sedan jag fyllde år, tänk va tiden går fort  Hemskt egentligen, dagarna/veckorna/åren bara trillar på i en rasande fart och vad gör man av sin värdefula tid här på jorden hm Tål att funderas på.

Ja här hos mig så är det mulet som vanligt och pessimist som man är så fortsätter väl detta skitväder hela oktober nu ha ha ha .


Jag frågade igår mina syskonbarn om det va okej att nämna dom i bloggen vid deras riktiga namn Emma och Emil och det va det så nu vet ni vilka *lisa* och * bart* är ha ha . Syrran har en kotte till vid namn Magnus- en riktigt charmör det he he .


Man ska vara noga med att skydda andras identitet innan man faktikst fått ett ok att använda deras namn på nätet.och Simpsonfigurer är det väl kanske inte det charmigaste att få namn efter ha ha

Emma har det föressten lite jobbigt i skolan nu , hon känner att hon får plugga varje dag hemma för att komma nånstans

men gumman det är VÄRT det, tänk att få bra betyg och en bra framtid sedan. Håller ni inte med mig om det people ??

och sen har hon ju Londonresa att se fram emot som en morot ;)


När syrrans ungar va små va jag som en extra mamma för dom alla 3 så man känner så mycket för dom. Jag kom aldrig magnus så nära som jag har gjort med dom andra två men så kan det vara, nu när magnus blitt stor så känns det bättre mellan oss faktikst. Han är go pojken =)

Eftersom jag aldrig fått egna barn så är det hennes ungar som är *mina* speciellet söta lilla Emma, men hon vet vilka knappar hon ska trycka på den ungen. Ojoj ska se hennes sms till mig ibland, det är så man tapar hakan ha ha . Love you emma ;)


Nää nu är det dags för en kopp the , den 1a idag av alla 50 jag dricker HA HA

Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards