Hacked.

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Bitch - 10 november 2008 22:45

Idag är det Mårtensafton och det firas mest i Skåne med en klassisk gåsamiddag. Middagen ska innehålla svartsoppa, ugnsstekt gås och en äpplekaka till efterrätt.
Förklaringen till middagen finns i en legend om Sankt Martin, en gallisk biskop som levde på 300-talet. Han försökte undkomma att bli biskop genom att springa och gömma sig i en gåsastia, men gässens kacklande avslöjade honom.


Men jag hoppar över soppan ( som är mest gjort på blod-jädra mördare fniss ) och går på efterrätten istället hihi,mycket godare kan jag lova

Av Bitch - 10 november 2008 17:10

Hej hej

Jag vaknade verkligen med ett ryck idag då telefonen ringde halv 9 då svärmor väckte mig för att höra när hon skulle hämta mig .HALV NIIO och jag som skulle med tåget som gick 9,42 jösses och inte packat klart heller.Så jag fick en himla fart och hann altså inte blogga nånting förs nu och nu blir det inte så långt inlägg.För vad tror ni händer då jag kommer hem m*suck* jo dataskrället börjar krångla :( IGEN och man kan ju bli matt för mindre. Jag skriver altså inte från min egen dator för den vägrar ju komma igång * muttar som kapten haddock i serien tintin*

Hur som helst så gick tågresan bra och det va inte så mycket folk på 1a sträckan men efter tågbytet så va det tåget späckat med folk.

Men gissa vem som stog före mig i kön till sj automaten ? Jo sissela kyle =) vad fin hon va idag med uppsatt hår. Jag hejjade och hon hejjade tillbaka  hihi sen knatade hon iväg till tåget SAMMA tåg som mig, men inte i samma vagn.


Svärmor berättade föressten att hon hade haft Ingvar oldsberg på festen minsann som intervjuat henne eftersom hon sitter med i volvos styrelse. Lite roligt tycker jag .Mera kul att jag blev krönikör på en sida och att det va bild och allt på mig idag =) KUL


Nu får jag skriva mera lite senare

 Kram 

   

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards