Hacked.

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Bitch - 28 november 2008 23:12


Jag och Honeybun hihi =) ,fast jag är sötare än han för jag har ju sånt sött förkläde eller hur ;) hihi

Av Bitch - 28 november 2008 22:43


Idol 2008

YAY äntligen åkte fjunpojken ut ur IDOL.Det va ju verkligen sant det som dommarna sa, han har större fanskara än röst.Jag tycker det har känts väldigt FEL när dom som kan sjunga har åkt ur pga av att småtjejjerna röstat upp hela veckopengen på Johan.Nu får dom lägga dom pengarna på nått annat nästa Lördag. Det går ju tex att rösta så att kevin eller Alice blir kvar för det är dom jag tycker skall vara i Final =)

Alice Svensson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4



Av Bitch - 28 november 2008 17:06

BÄSTA STÄLLNINGEN I SÄNGEN.....!!??

KOLLA IN SJÄLV LÄNGRE NER PÅ SIDAN!!

MAN BEHÖVER INTE ANSTRÄNGA SIG....
OJ,OJ,OJ...SÅ 'GÖTT' MAN KAN HA´ DE´!!


 

ojdå, hade DU något ANNAT i tankarna...?? Hmm fy fy


Av Bitch - 28 november 2008 16:56


 


Idag släpps ett nytt Hm magasin på nätet det kan ni kika på här

Av Bitch - 28 november 2008 16:47

Vet ni HUR mycket jag avskyr att det krånglar *suck* idag kom min vän och skulle hjälpa mig fixa datorn vad händer JO det blir nya problem *Ghahhhhh*

Jag behöver verkligen ha min dator just nu.Vi får se om han har tid att kika in senare ikväll och då kanske vi får det att funka *hoppas*


Städat har jag gjort lite och börja gjort lite julmys hemma =) det är ju ändå 1:a Advent på söndag .Hur är det med er ? har ni satt upp staken i fönstret he he he (fniss ) Jag vet humorf antasten har årsmöte ;)


Snart är dte dags för ett avsnitt för glamour och vad ska hända där då tro ? Hm jag vet då att jag INTE vill att Bridget ska få ihop det med nick igen, nej nej nej .Han hör ihop med brooke BASTA hihi


Cu later Guys

     

Av Bitch - 28 november 2008 09:28

Stay ups från oroblu jag LOVAR dom bästa som finns .Oroblu har mycket lyckra i sina strumpor som gör att dom inte maskar sig och trådar sig lika lätt som andra stay ups


dessa kan man hitta hos frozza



Snygga eller hur ??

Av Bitch - 28 november 2008 07:31

Riktig trött idag känner jag  och snuvig.varför ska vintrarna vara såhär ?? Ständigt snorig för det är man ju *suck*

Men ibland tycker jag  om den svenska vintern. Det är helt enkelt något magiskt med december, mörkret och kylan till trots men då ska det finnas SNÖ, det blir mera jul likt då och det är ju det som är det myiga tycker jag.Tyvärr så har våran snö här nästan smält bort :( det vart ju 8+ igår och just nu är det typ 4+ :( ,så länge varade den glädjen ja.


December är ju även något av festernas månad med partyn som avlöser varandra. Vad är då den perfekta jul-outfiten?

Min jultouch kan vara en svart klänning, en kofta i en annan färg tex guld eller röd till en svart klänning får mig stämning på glöggfesten. Once you go black you never go back sägs det och det ligget något i det,eller hur tjejjer ;) fniss

svart behöver absolut inte vara trist. Lek istället med roliga strumpbyxor i spets, färg eller nät eller ett par coola skor som får fokus när du bär den lilla svarta.


ASOS Square Neck Pleat Front Jersey Dress


Jättesnygg klänning till dec alla fester.Finns på asos.com för 459 bagis

J Lo Bow Front Platform Heeled Sandal ursnygga skor som passar perfekt

kostar 1299 bagis på samma ställe


Ja det va lite tips från lilla mig


Puss

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards