Hacked.

Alla inlägg under december 2008

Av Bitch - 22 december 2008 11:44

Mace mist från make up store den är helt UNDEBAR 185 kr


Plz santa. i've been good ;)

Av Bitch - 22 december 2008 09:40

Godmorgon

Jag har sovit bra inatt och behövdes kan jag säga efter dom senaste dagarnas stress osv, ja sen va ju dan efter festen igår och då är man ju ehh sådär lagomt pigg hihi.

Honeybun kom upp till mig igår vid 17 tiden =) så nu är han framme. JÖSSES va den bilen va packad till bristninggränsen då han kom, det va paket och kläder och ett bord och MAT en massa julmat för han har bakat den gobiten.


Idag ska granen upp och det ska handlas en massa, både mat och paket

sen på eftermiddagen ska vi till tvättstugan och prata ihop oss med min syster och hennes exkarl  om julmaten och VART vi ska vara. Igår hade vi upp bordet hos mig men HUR vi än försöker så får vi inte till plats för 9 personer :( det GÅR bara inte. Då kommer denna vardagsrummet bestå av ett gäng packade sillar och jag tror ingen vill stanna speciellt länge då.


Så nu är frågan hur dom andra ställer sig till detta ? Jag vet inte , jag bara vet att min syster sagt att vi SKA vara hos mig men när det bara inte GÅR, då måste man ju ge sig och komma på andra lösningar. så är det ju


sen när man har barn så får man försöka bortse från vad man själv vill och göra det bästa för barnen.


Hur har ni andra det ??


Dags för frukost och börja med dagens göromål


Cu later


xoxo


 // Missy



Av Bitch - 21 december 2008 17:51



Blev Missc GRATTIS till dig  ( mail kommer )

Tröstpriset  i form av en Ögonskugga från Nivea går till marketta  GRATTIS


Dragningen blev försenad Pga gårdagens fest vilket jag inte tänkte på då jag satt klockslaget vilket jag ber om ursäkt för


Ni andra ska inte vara lessna för en ny tävling kommer inom kort



Av Bitch - 21 december 2008 13:56

Festen men jag mår ganska ok, har vart och städat i lokalen så det är gjort .

Men mitt tangetbord har fastnat under bordet så jag knappt skriva *s* vete tusan vad jag gjorde inatt :-o. Det vart efterfest hemma hos mig och det va ganska trevligt men vid 3-4 tiden gav folket upp ja utom min ehh låt oss säga onyktra bror sov över fniss. men ROLIGT OCH GLAD vart han å rörd.


OJ sån bamsekram han gav mig och tacka så mkt,utan mig hade inte festen blitt av sa han för det är alltid jag som fixar och dånar så alla ska bli firad =) och alla va så imponerade av mitt fixade och det jag gjort i lokalen =). KUL med uppskattning tycker jag . MEN :-o Nu fick jag mera fest fixar jobb för i vår är det en av hans vänner som fyller 50 och han ville att JAG skulle fixa den festen,va roligt.Han ville också att jag skulle vara chaffis åt hans bilar * flin* och den killen har en massa fina bilar må ni tro. gamla fina cadillacs och sånt-


Och vet ni vad min honeybun är på väg upp till mig i skrivande stund,nu sitter han i bilen och har kanske bara 2 timmar kvar.Sen ska han fira jul här med mig och min fam =).

ehh jag tror jag måste gå och kika på slaktet i sängen hur han mår fniss. Fyller man år så gär man hihi.


idag är det fjärde advent och jag vill passa på att önska dig en riktigt God Jul!


Kram på er

xoxo

Av Bitch - 20 december 2008 16:17

Nu är det dukat och klart och jag är bara hemma en snabbis för att byta om och grilla kyckling

så här blev dukningen


resten av bilderna kommer sen :-d ,Men bra blir det iaf .på bilden ligger det noter som confetti och det är glitter men det syns tyvärr inte på bilden


Kram på  er och SKÅÅL


xoxo

 Missy

Av Bitch - 20 december 2008 10:38

Nu är förberdelserna i full gång här och jag är lessen att jag inte hinner uppdatera bloggen så mkt idag, ni får ha överseende med detta ( hoppas jag ) Jag har precis gjort klart barbeque krutonger, dom är sjukt goda =)

och gjort klart sockerlagen till glöggspritzern jag ska ha som välkomstdrink ikväll. Ja sen ska det fixas med potatisgratänger, kött &kycklingrätter mm

och framför allt dekorera lokalen som fortfarande inte är gjort


Jag hoppas ni tar hand om er idag och inte stressar för mkt i julhandeln


Kram på er allihopa


xoxo

                                                                
                            

Av Bitch - 19 december 2008 21:59

Ja nu är festen imorgon och nu ska bara lokalen fixas imorgon med alla dekorationer mm. För er som inte vet kommer allt gå i 50 tals rock tema och det kommer att bli så häftigt =).

Födelsedagsbarnet vet INGENTING om detta och nu är det bara att hålla tummarna på att han blir ÖVERASSKAD =) WEEEHEEE vad det ska partas imorgon .Men det blir att hålla på heeela dan så man är väl rätt slut på kvällen.Tyvärr så har vi inte fått ihop sådär jättemkt folk men 16-17 pers blir vi iaf och det är väl inte fy skam hihi.

Och vet ni IDAG ÄNTLIIIGEN blev jag klar med albummet och vet ni en sak till jag är STOLT över det för OJ så många timmar det är nedlagt på det där :-s  det är 20 sidor scrapping vi talar om STORA sidor.

Hans present i form av en canvastalva jag gjort själv kom idag och GUD va fin den va .. he he inte så dum fotograf jag ändå  *host* om jag får säga det själv.Gjorde en musmatta åt honom med fast den ska ha få i julklapp

smart det där tycker jag , egna genomtänkta presenter blir nog mera uppskattat skulle jag tro


Nää ska man orka upp tidigt imorgon är det bara att sätta fart här


Tjingling


xoxo

                                                  
                   




Av Bitch - 19 december 2008 19:59

Oj oj oj vad dagarna bara ruusar iväg , idag har jag vart ner på stan och köpt en tröjja på Gina trickot WOW va finm det och bara 99 kr =)

Jag har köpt ett par svarta skor på wedins skor med , superfina men kilklack

sen smått och gott  på apoteket osv


Nää sorrt have to go .. syrran väntar

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards