Hacked.

Alla inlägg under september 2009

Av Bitch - 8 september 2009 09:29

Sitter precis och sms folk att min adress är ändrad men det  är den INTE ännu för jag förstår mig inte på hur den ska ändras, men jag lovar att meddela er den nya adressen senare .Forsätt logga in med bloggagratis så länge


krångligt det ska vara med en ny blogg då Tungan ute

Av Bitch - 8 september 2009 08:46


Jaha ja, se där Förvånad. Under nattens gång då vi oskyldiga små bloggare ligger och sover så ändrar dom bloggen för oss utan någon som helst förhandinfo. Nu heter den tydligen bloggplatsen och inte bloggagratis längre.Det är en massa nyheter som tex

  • lösenordskydda det inlägg man vill
  • Nu kan man ha smileys i sina inlägg Tungan ute
  • Man kan välja för varje inlägg man skriver om man vill ha kommentarer eller inte
  • man ska kunna ha en snyggare header ( gissa om jag ska fixa en )

Det jag är nyfiken på är om det funkar bättre nu att mobilblogga, så någon gång under dagen ska jag testa att göra det. i *gamla* bloggen gav jag upp den ide att kunna göra det eftersom det aldrig ville funka Rynkar på näsan. men annars tycker jag att bloggen ser lite mera seriös nu på nått vis, den har blitt vuxnare. Jag måste nog nagivera mig runt lite märker jag för ALLT är ju nytt och ändrat Obestämd


Annars kan jag berätta att jag drömde att jag skulle tona håret men nått gick fel och jag fick långt yvigt RÖTT hår Förvånad what the fuck lixom .Nä det va ingen trevlig dröm ha ha ha

Nu ska jag spana in bloggen mera


Adios så länge

Av Bitch - 7 september 2009 22:44

  bloggen 1 år  ( försenad gratulation 29/8 va 1års dag )

                                                  

          

Tänk va tiden går fort =) 1 års bloggande redan. Och det ska jag fortsätta med och jag hoppas att ni alla följer med mig  =)

Godnatt

Av Bitch - 7 september 2009 20:20


           


                       Hotellet Las Gaviotas                         Visa stora bilder den ena har jacuzzi i mitten Visa stora bilder 2 st pooler finns det !


Visa stora bilder på kvällen


Sovrummet Visa stora bilder



 Ut till terassen =) Visa stora bilder & soffgrupp


 Badrummet Visa stora bilder


Så min födelsedag den 25/9 på kvällen åker jag till Arlanda med tåget kl 20,06 och checkar sen in hit där mannen väntar  :


Sas Radisson- som altså ligger inne i Arlanda . Man kan sitta på rummet och kolla på flygen som landar & lyfter utan att höra ett smack av oljudet


Radisson SAS Arlandia hotell, StockholmRadisson SAS Arlandia Hotel


sen på morgonen kl 06,45 lyfter planet till Mallorca och Alcudia där vi altså ska bo på detta 4 stjärninga lyxhotell  med 2 rum samt minibar & frukostbuffe varje morgon,och vi har bokat extra class på flyget som innebär extra benutrymme, bekvämare stol, separat incheckning och egen tv-skärm =) och sen hyrbil i 3 dagar så att vi kan se oss omrking på egen hand ....Lyxigt som fan *S*


om jag är GLAD =) - YOU BET !!

om jag har resfeber -YOU BET

Om jag längtar - YOU BET


WEHEEEE vad detta ska bli ROLIGT


Tack snälla Margareta för detta -Puss


xoxo

             Missy





Av Bitch - 7 september 2009 20:06

Undrar hur man ena dagen kan ha sån fruktansvärd tandvärk så man nästan kreverar för att nästa dag inte ha nån alls ?? Väääldigt skum skulle jag vilja säga . Jag sov hela natten och bara vaknade korta stunder , sen halv 6 va jag vaken kanske 20 min sen somnade jag om igen och vaknade kl 10. Men hjälp tänkte jag HUUR kunde jag sova så länge *skratt*

Men bra va det ju såklart och tabletten jag tog igår mot tandvärken måste ha knockat mig totalt *S* USCH hemska saker


Idag har jag mest tagit det lungt faktikst, för jag kände att jag behövde det efter den stressiga helgen. Ja hela veckan före med med allt jag hade för mig, det va ju inte lugnt nån dag i hela veckan.


Fått mig en liten tankeställare med efter helgens fest. Jag som alltid har passat ihop med dom flesta årskullar på fester och så- kände mig helt plötsligt utanför och gammal när mannen hade sina vänner här i lördags. Dom va verkligen en egen grupp. Och det känns så tråkigt och samtidigt så funderar man ju hur det ska bli i framtiden , för jag blir ju inte direkt yngre men förhoppnings dom äldre och klokare.Tyckte det va direkt olämpligt av dem och sitta och diskutera ålder på alla gästerna som dom gjorde i lördags. Man kan tyst notera för sig själv att alla är i olika åldrar men inte fan sitter man och diskuterar det högt !


Peace

Av Bitch - 6 september 2009 20:33

Tandvärken ger sig inte så jag orkar inte hålla mig vaken , utan ska försöka lägga mig nu fast det är astidigt.Hoppas bara att jag kan somna fort och sova hela natten


xoxo

          Missy

Av Bitch - 6 september 2009 16:50

Festen igår va otroligt lyckad måste jag säga, dom flesta trivdes och mådde bra ( förutom stackars Anna som va chaffis för kvällen ) Alla kräftorna och räckorna gick åt. Och det va inte lite vi hade köpt.

Vårat vardagsrumsgolv fick agera bugggolv igår *S* åh hej och gå va det va fläkt och drag ( samt svarta sträck på golvet efter nån herres skor )

Nu har jag ännu inte laddat in bilder i datorn så jag kan inte visa några nu, men det kommer väl .



Fast idag har jag världens tandvärk :( det gör så oooooont och inga alvedon hjälper heller *suck* bet på en hård klo i kräftätandet igår och kände direkt att nått gick galet, för det började ila i tanden. HATAR verkligen tandläkaren och  går inte dit i 1a taget, så vi får se hur länge jag står ut med det där nu så .


Mannen har åkt hem och det är så otroligt tomt hemma utan honom.Jag hade köpt en liten present till honom.Nämligen en kritvit supermjuk nalle som jag skrev en dikt och satt på den, som han genast döpte till *Björn* hihi och den tog han med sig hem nu =)


xoxo

           Missy

Av Bitch - 5 september 2009 15:22

                                        

                                 

Sony ericsson w995


Fick ha-begär vid första ögonkastet på reklamen (det kan mannen intyga), det bara lös – ”MÅSTE HA” i mina ögon och idag kunde jag inte hålla mig borta längre utan slog till på den självklara SVARTA W995 med 8,1 megapixlar! Och jag kan säga att jag verkar inte gjort ett förhastat beslut att ersätta min gamla w890i (may it rest in peace). Denna juvel har grym kamera, grymma leksaker och grym musikspelare bl.a, Blir väl att sitta uppe halva natten och leka med den och upptäcka en massa nytt !

 I´m in love haha.-Visst är den snygg ? Men dyr 4800 pix får man hosta upp


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards