Hacked.

Alla inlägg under september 2009

Av Bitch - 5 september 2009 12:30


Tänkte att jag skulle visa er lite bilder på våran dukning nu medans det är fint *S* för efter en stund då gästerna kommit så kommer det att se ut som 7 svåra år *garv*


 Självklart är kräftmånen på plats


Likaså sånghäftet

 Dukningen

Vi får väl se om lillemma kan låta bli att spilla denna gången då * garv*

Och om är med i det vinnade laget i kubb DVS MITT lag hehe


GIRL RULES !!! Eller hur honeybun :-)


Puss på er sötnosar

Av Bitch - 5 september 2009 11:28

AHH nu är ÄNTLIGEN det ena skrivbordet borta =) =) FY FASEN VA BRA !!!

Nu ska bara micron bort oxå hihi, men jag skickade ett sms till min syster och frågade om hon ville ha det ute i stugan. Har jag tur så


festdukningen börjar ta form nu !

Av Bitch - 5 september 2009 08:22

Ja nu är det morgon igen och man sitter här och bloggar med sin kopp som vanligt *L* nu är det bara att fixa det sista och ladda inför ikväll

TJOHOOO va det ska bli roligt =). Och solen skiner faktikst och det hoppas jag att den gör hela dagen !

KANSKE att det blir en ny mobil idag med, vi får se.Det beror på om media markt kan ge mig ett bättre erbjudande än vad dom gjorde igår då vi va dit .


jo just det , fick ett sms kvart i 4 inatt från peter  och det löd

-Jag är full i alvesta *S*

Och jag som trodde han åkte till Växjö igår *S*,men den pojken är lite svår att hålla reda på ärligt talat *s*



xoxo

              Missy

Av Bitch - 4 september 2009 21:45


Nu har jag ÄNTLIGEN fått omöblerat i mitt data/kontorsrum och jag måste säga att det är lite ovant men nog tycker jag att det är lite bättre =).

Men ordetligt trötta är vi båda två då vi haft fullt upp precis hela dagen.

Handlat kräftor för flera hundra kr tills imorgon så vi får hoppas att gästerna uppskattar våran fest .Billigare fest än att bjuda på kräftskiva kan man ju ha, men det är ju roligt och en grej man gör bara en gång per år !Fast såklart är det folk som hoppar av och på i sista stund, och just ni blir vi 2 st mindre men vi får nog lika roligt ändå. Det är jag övertygad om =)


Fast vi har ju inte hunnit allt vi hade tänkt att vi skulle göra, men när gör man det egentligen ? sällan det blir precis som man tänkt eller hur *S*


Nä återgår till det sista görat ( ja vadå- trodde ni att vi va klara ;-) )


xoxo

            Missy

Av Bitch - 4 september 2009 07:25

och vi är uppe med tuppen för att strax åka ut på vårat hemliga uppdrag  hihi,spännande va ?

bara frukosten är nere i maggen s¨å åker vi, sen blir det handla tills imorgon på vägen hem

Av Bitch - 3 september 2009 21:09

Just nu har jag svängt ihop en citronkaka som är i ugnen och jäser MUMS. mannen är strax framme nu =)

Av Bitch - 3 september 2009 19:19

Pust här fejjas det och städas det för fullt, jag är såå trött. Men är inte klar på långa vägar. Mannen sitter i bilen på väg hit och jag har suttit ett tag i telen med honom och planerat och haft oss.

Vi kom på det att imorgonkväll skulle vi kunna åka hem till min syster och planera in julmarknaden i Lubeck i Nov/dec nu när alla är på samma ställe.


Imorgon lär vi sticka iväg halv 8 på morgonen .. fy f*n va okristerligt tidigt men det va den enda tiden som fanns för vårat lilla hemliga projekt hihi.


Nu lär jag fortsätta..


Ps mannen hälsar :-)

Av Bitch - 3 september 2009 08:55

Chokladsnitt Chokladsnitt

Otroligt goda chokladsnittar !! Och degen är inte dum den heller... ;-)


100 gram  smör

1 dl  socker

2 msk  sirap

2 dl  vetemjöl

2,5 msk  kakaopulver

 1 tsk  vaniljsocker

0,5 tsk  bikarbonat



Tillagning

Sätt ugnen på 175 grader. Vispa smör, socker och sirap poröst. Blanda de torra ingredienserna och tillsätt, vispa till smulor. Arbeta ihop en deg med händerna och dela i 2 delar. Rulla till två längder och lägg på plåt. Tryck till rullarna och grädda i mitten av ugnen i ca 20 min. Skär längderna i snitt direkt efter du tagit ut dem ur ugnen.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards