Hacked.

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Bitch - 3 januari 2009 23:51

LANCOME MAQUICOMPLET CONCEALER FULL STORLEK- LIGHT BUFF concealer från lancome ?

Av Bitch - 3 januari 2009 22:42


Rösta gärna i min nya omröstning

kul att se tycker jag


kram

Av Bitch - 3 januari 2009 22:10


Redan förra veckan klargjordes det tydligt att det är inte den sämsta kören som åker ur. Förra veckan var det den näst bästa kören som åkte ur och denna vecka garanterat inte den sämsta. Det kanske finns forskning innom detta område. Jag säger som Timo "jag förstår ingenting"


Jahapp bara för att JAG röstade för en gång skull så måste ju såklart det lag som JAG rösta på åka ur ..snyft buhu. Lag Lagaylia

va SÅ asbra ikväll osså åker dom ur men bäst va ju WELLS

WEHEE va bra dom va *S*

Av Bitch - 3 januari 2009 19:22

Snart är det körslaget och vi har nyss ätit så magen står åt alla hörn *s* blidde spagetti och köttfärsås ikväll,ingen av oss hade nån vidare bra fantasi vad som skulle ätas en lördag kväll eller ork för den delen.Så det blidde detta men det va helt ok och gott =) MUMS


Det blidde inget åka runt med paket idag utan det tar vi imorgon.Det som också sker imorgon är att julen åker ut från Missy's hem,så städning imorgon och packa det jag ta med mig ner till Göteborg på måndag .Vi åker vid 13 -14 tiden skulle jag tro.Sen får jag en spännande vecka där nere =)


Jag har föressten blitt medbjuden att åka till Branäs och åka skidor en vecka och bo uppe på berget mitt i backen typ i en sån här stuga =)

Storstuga med välutrustat kök. Två badrum med WC och dusch. Bastu, torkskåp, diskmaskin, braskamin, kabel-TV, golvvärme, pjäxtork och rymlig altan. Låsbart förråd. Motorvärmare.


det är näääära till backen det , bara kliva utanför dörren och åka. JIPPIE VA LYXIGT =) Hmm jag vet inte ,tycker ni jag ska åka he he he ?


Spännande att se vilket lag som åker ut ikväll i körslaget, jag tar ett glas vin och kikar

xoxo

// Missy


Vi hörs lite senare

Av Bitch - 3 januari 2009 17:58

 *s* nä jag bara skojjar .Jag vet inte om det är så himla roligt *L* mera en rappotering om att jag nu har kommit hem från pappsen och att det va trevligt att besöka han och hans gosiga voffsar.


När vi åkte hem så va det en låång kö Pga av en trafikolycka.Man undrar ju hur 17 folk tänker i trafiken egentligen för jag har fått lära mig att man ska hålla fritt så ambulans & polis kan komma fram men Nää då.. folk ska fram så fort som möjligt även om det innebär att blockera vägen så ingen annan än dom själva ska fram.. tror dom ja *suck. det tar ju bara längre tid.


Det va iaf en bil som troligtvis fått sladd och voltat och landat på taket mellan vägarna lixom på räcket där .Usch va det såg otäckt ut.

Det otroligt halt på vägarna nu och man får ta det försiktigt,hellre att det tar tid att komma fram än att inte komma fram alls.


Nu har jag sånt roligt göra som att tvätta en lördag *s* kul prick jag ;)

Jag ska sticka iväg med lite paket som pappa skickade med också till övrig släkt.

Sen blir det till att kika på körlaget och ta det lungt hemma


Vi hörs lute senare och då ska jag lägga in lite bilder på pappas hundar å ja katt *s*


Kram

Av Bitch - 3 januari 2009 12:56

Nu ska jag åka till pappsen några timmar och hälsa på hans två goa vovvar och katten,fast hon lossar så mkt päls katten och honeybun är allergisk så vi kan tyvärr inte vara borta nå längre


Cu later my friends

Av Bitch - 3 januari 2009 10:59

Kommer snön.Det har snöat hela natten dock inte mkt men just nu snöar det lite häftigare hihi.Tror ni att honeybun är något lycklig då *s* en göteborgare som nästan aldrig få se snö,då är det julafton nu för honom.

Meeen några isbjörnar har vi inte *s* nope tyvärr och föressten inga renar heller ;) men älgar och råddjur japp * nickar* det finns och ett ton harar *s*

Hur har ni det med snön ?? ( vet egentligen inte varför jag frågar för ingen kommer att svara iaf *s* )


Just druckit en god kopp morgonthe *L* och ska slå pappsen en pling snart få se om skrället är hemma.

Kram

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards