Hacked.

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Bitch - 15 januari 2009 19:00


Nu är det dags för en ny tävling igen, tycker ni inte det ;)

Och det är inga nyheter sen förra tävlingen utan man tävlar på samma sätt

1 ) Kopiera bilden här ovan + min länk och sätt den på din blogg och lämna en kommentar här i fältet så vet jag att du är med och tävlar


2 ) Bli medlem i gratisbio dock är det bara denna länken som blir godkänd, Skriv sedan ditt valda användarnamn i en kommentar till detta inlägg.


Du kan självklart göra båda och har då 2 lotter i tävlingen .Självklart vill du ha det eller hur ;) MEN du måste antigen ha en blogg eller så bli medlem i gratisbio för att kunna vara med och tävla


Priserna då . -Jo det ena  är endagars linser från one day Acuvue colors UTAN styrka värde 249 kr Och när du vinner VÄLJER du mellan gröna eller bruna linserna.


-lite lips Nu utan lanolin eller derivat.

Äntligen har Lush gjort om Lite Lip Balm för att ta bort lanolinet. dom lyssnade på dig, men det kan ta ett tag att få formulan precis rätt utan lanolin. Du kommer att bli nöjd att veta (speciellt de som reagerar mot lanolin) att Helen har återskapat vårt marshmallow doftande läppbalsam att bli ännu bättre och godare än tidigare.  Det görs utan kakaosmör för dem som inte tål choklad, därför att de precis som vi andra behöver något underbart i sina liv att ersätta det med. Mjukgörande ros, sheasmör och aprikosoljor ger dig skinande, mjuka och sensuella läppar! MUMS


Jag kontaktar vinnaren den 2/2 LYCKA TILL  

Nå vad väntar du på.. DAGS ATT TÄÄVLA =)


XOXO

                                                 
Av Bitch - 15 januari 2009 13:51


 

jag fick en inbjudan till cafe opera men jag ger den vidare till er ;)



Klicka här

Av Bitch - 15 januari 2009 13:31

  

Britney till Sex and the City
Det är sedan tidigare klart att det blir en uppföljare till succéfilmen Sex and the city - högaktuell är nu Britney Spears! Det är Sarah Jessica Parker, seriens stjärna som personligen vill se Britney som hennes kusin i filmen. – Det är dags att få in lite ungt blod i filmen. Min idé är att ha någon som Britney Spears att flytta till New York och vara min kusin eller syskonbarn, så kan Carrie lära upp henne, ska Sarah Jessica Parker ha sagt enilgt en källa till tidningen FemaleFirst.
Britneys comeback med musiken har blivit succé så en comeback i filmrutan kanske också kan bli en hit.

*************************************

Sienna Miller sparkad från storfilm
Sienna Miller skulle ha spelat mot Russell Crowe i en ny version av "Robin Hood". Crowe skulle spelat Robin Hood, och Miller Marion. Daily Mirror skriver att Miller helt kopplats bort från projektet, bara en månad innan filmen skulle börjat spelas in. Anledningarna till bestlutet ska ha varit många, och åsikterna är delade. Enligt källor ska regissören Ridley Scott varit upprärd över hennes vilda festande, och andra källor säger Russell Crowe vägrade spela in kärleksscener med henne för att hon var för smal.
************************************

Fergie och Josh Duhamel blev som bekant äkta makar i helgen, och enligt insiders var det ett riktigt rock’n’roll-bröllop.

— Det första hon sa till gästerna var: ”Jag är gift, bitches!”. Folk hurrade och skrek. Det var som att vara på en rockkonsert, säger en gäst till Us Weekly. 

Enligt Josh verkar bröllopsplaneraren Mindy Weiss ha lyckats med sitt anordnande av den stora dagen och berättar att tillställningens detaljer ”inkluderade bådas personligheter”.  

— Mycket natur var viktigt för Josh. Jag visste att jag kunde ”blinga till det” för Fergie, avslöjar Mindy.

**********************************************

Well that's al folks



xoxo

                                           

Av Bitch - 15 januari 2009 10:46

 Jag va genast in och kikade på missc webbshop och va mycket SNYGGT.. hennes länk ligger i min länklista =)

Av Bitch - 15 januari 2009 10:26

I sydvästliga Bolivia finns det, som har mycket  stora saltförekomster och heter Playa del Sal. Det går tillbaka  till 1993 bygget och turisterna bara älskar stället  .Hotellet och möblerna är alltså gjorda av salt .. Fantastiskt eller hur?



Av Bitch - 15 januari 2009 10:02

 

:-o :-o

Av Bitch - 15 januari 2009 09:17

Här började det att snöa igår kväll och det snöar fortfarande så nu är det vitt på backen igen , me like =). Det blir ju så mkt ljusare då.


Jag mår kanske liite liite bättre idag och har inte hostat så mkt inatt, ME LIKE. Åhh om man kunde få känna sig som människa igen.


Jag tänkte att jag skulle komma igång med intervjuerna igen, det är på tiden =). Jag har två st som vill ställa upp så jag ska ta fram mina frågor till dem och lägga ut det här sedan.  Men jag söker ju hela tiden nya att intervjua så du som läser detta och har/gör ngt speciellt och vill bli intervjuad. HOJTA TILL


( hihi )


xoxo

                                                  
              

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards