Hacked.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Bitch - 8 oktober 2009 16:53

Hard Rock Cafe Ikväll ska vi tjuvstarta firadet av en som fyller 40 bast i mannens släkt och gå på hard rock cafe i gbg och han ( födelsedagsbarnet ) vet inte om det hihi. Sen efter det ska dom andra gå på bio men då åker jag hem igen eftersom jag inte känner mig helt 100 ännu. Tror ni inte att jag legat med värsta värken i nacken inatt *suck* tack för den televerket lixom. Ingen hejd på självömkan just nu från min sida *S*


Har pratat med min käre far idag med och visst va det en stroke han hade fått ( dock inte en stor ) och nu är han hemma igen efter en vecka på sjukhus och den värsta faran är över, dock har han fått indraget körkort som jag hörde på honom att han led av ,stackarn.Men jag ska hjälpa honom så mycket jag kan. Det är så man gör när man är familj, man ställer upp för varann.Och han har ett gäng medeciner han ska ta varje dag !

Försökte få träffa en god vän jag har fått här nere, men tyvärr va hennes kalender fullspäckad så vi får försöka ses i November då jag är här nere nästa gång.


Nu lär jag leta fram lite kläder att ha på mig tills ikväll- vad tycker ni jag ska sätta på mig ??

Av Bitch - 7 oktober 2009 22:59


Först har vi vart hemma hos lilla Tua som fyllde 3 år då vi va borta med en liten present vi köpte åt henne nere på mallis, och den gick hem *L* .Hon är verkligen ett bortskämt blont litet knytte hon  och supersöt.


Sen har vi kikat på filmen en natt på museet 2 och jag vet inte om jag tyckte att den va lika bra om 1:an. Men så brukar det ju vara eller hur ? Nacken har börjat krångla och jag hoppas att det är borta till imorgon. Om man får sova och musklerna slappnar av så kanske det blir bättre. En får hopes *s*


Nu säger jag godnatt //missy


Ps glöm inte bort att rösta på min blogg =)

Av Bitch - 7 oktober 2009 16:13

Vi städade lite hemma hos mannen på förmiddagen ( tro mig DET behövdes Flört ) och började sedan gå igenom alla bilderna från semestern. Ofta laddar man in alla bilder i datorn och sen ligger dom bara där utan att man gör något, MEN nu tänkte vi faktikst göra ett album. Vi har fortfarande inte gjort albummet sen våra New york resa och där finns det bilder att gå igenom kan jag lova Förvånad.


Vi lunchade med hans mamma idag på restaurang Tres i gbg                                                          
                                                  
          

 ( ligger på Lindholmspiren 5 ) underbart god lunch !


Efter det va vi ner på nordstan och köpte ett album på Åhlens med tilbehör, tog en glass på Macd och åkte hem.Det är lite pyssel med bilderna så jag ska fortsätta med det nu


Vi hörs lite senare Skrattande


Ps.. fick sms  av peter /raz att en kille från ett band på scenen flirtade med honom hihi Cool, men berätta inte för nån att jag skvallrat detta Tyst

                                                  
      //  

Av Bitch - 7 oktober 2009 09:39

Vill du spendera upp emot 100 000 kronor för en flygresa?

Inga problem för den som vill vältra sig i första klass.

Världens mest prestigefyllda flygbolag erbjuder ett gränslöst överflöd för den som kan betala. Shejker, rockstjärnor och kanske en och annan lottovinnare bjuds på champagne, limousintransfer och privata lyxkupéer.

Har du barnen med dig så finns "sky nannys" till hands medan du minglar i flygplanets förstaklass-bar. Spisar du en sjurättersmiddag och vill prata med kocken så dyker kanske flygbolagets "sky chef" upp för att lyssna på dina önskemål.Flygbolagen tävlar helt enkelt i lyx

                            

Dom stolarna såg himla sköna ut och VÄLDIGT långt ifrån dom hårda stolar vi är vana vid !


För den som vill sova bort resan så tävlar flygbolagen om att ha de längsta, bredaste och skönaste sängarna. Och vill du jobba under resan eller ha underhållning så finns det inga gränser för hur multimedial man kan vara på ett flygplan - bara om man har råd att hosta upp i genomsnitt 50 000 kronor för en enkelresa.


Och här letar dom flesta billiga resor med shitair ehh sorry Ryanair heter dom visst Cool

Av Bitch - 6 oktober 2009 22:57

Idag har det blitt dåligt med bloggadet. Har inte haft lust helt enkelt och ibland så blir det ju så. Men tänkte att jag skulle göra ett inlägg innan jag lägger mig. Har mått sådär idah och tagit det lungt hemma tills ca halv 4 då vi begav oss ut. Vi körde till ett köpcenter i Angered där en Deichmann finns. Gick in där och kikade och jag blev verkligen överasskad. Fasiken va låga prsier dom har , TOPPEN =). Såg ett par svarta stövlar där inne som nästan går till knäet som jag gärna vill lägga vantarna på för 349 pix yepp ni hörde rätt TREHUNDRAFYTIONIO Tungan ute vart hittar man det annars någonstans ? NYA . Såg cindy crawfords collection med fast den va inte mycket att hurra för förutom ett par beiga stövlar för ca 600 kr.


Min andra överaskning idag va att peter ( eller Raz ?) me padre helt plötsligt drar till el stockholmo och åker på en KRYSSNING. va faaan är det lixom ? UTAN MIG ?? Vi har pratat om det huuur länge som helst med kommer aldrig till skott och ärligt talat  tror jag inte vi kommer att göra det heller Rynkar på näsan. Mitt liv stannar inte för det , onej ! fast trist är det ju när man aldrig kan vara framme då det händer saker. fast han har ju sitt liv och jag mitt !


Finns egentligen flera överasskningar jag skulle kunna ta upp med gör det imorgon !'


Sorry Marketta för att blombilderna dröjjer, men det ligger minst 1300 bilder från resan som tar sin lilla tid att gå igenom, men lung dom kommer Flört


Såg desperat houswife ikväll och det va lika spännande som vanligt tycker jag. Äntligen vart Mike och susan gifta, men guud sån tråkig brudklänning hon hade på sig, eller va det en trasa ?? Tungan ute

Ja en ny familj har kommit till området och ska ställa till trubbel så klart nu när Edit lämnat serien. Och kommer susans dotter att överleva grannpjkens mordförsök ?  Nästa vecka får vi veta * can't wait*


Nu är det dags för kudden


Natti

             

Av Bitch - 5 oktober 2009 17:55

Supermodellen Cindy Crawford, 43, har lanserat en egen skokollektion i för Deichmann under namnet "5th Avenue". Kollektionen innehåller 40 modeller och inkluderar lårhöga stövlar, ankelstövlar, boots och högklackade skor i olika material och med spännande detaljer.


                                             Cindy Crawford Collection by 5th Avenue finns att köpa hos Deichmann.

Jag älskar skor, precis som alla kvinnor gör. Jag behövde inte mycket övertalning för att lansera den här kollektionen, sa Cindy Crawford under plåtningen.

Priserna ligger mellan 350 kr och 1 000 kr.

Värt att kolla upp eller hur ??


                                

Av Bitch - 5 oktober 2009 13:33

                              

 Imorgon börjar Desperat housewife igen kl 21,00 på kanal 5  och som jag har väntat =). jag gillar den serien.men i höst blir det nyheter då en ny familj kommer in på gatan och kanske en ny bitch

Vi har en ny bitch i kvarteret, när Desperate Housewives kommer tillbaka i höst.

Angela "Angie" Bowen, spelad av Drea de Matteo, är nyinflyttad på Wisteria Lane med make, son, och bagaget fyllt med hemligheter... Glöm familjen Applewhite från säsong 2, Desperate Housewives skapare Marc Cherry lovar ett riktigt stort  mysterium.

- Hon är en kärleksfull men tuff italienska, som flyr från nånting. Vi förstår genom hennes handlingar i de första avsnitten att det är en kvinna som gör vad som helst, för att skydda sin familj.

Men tuffingen ska inte ses som någon ny Edie Britt.

- Hon är en familjekvinna, men till skillnad från de andra fruarna är hon en väldigt liberal New York-bo, berättar skådespelerskan.

Hemlighetsfull make och säregen son

Jeffrey Nordling (känd från 24) spelar maken Nick, en landskapsdesigner som även han har en hemlighet som helst skall hålas begraven.

- Han är inte från dessa trakter. Han hör inte riktigt hemma på Wisteria Lane. Det finns en mörk hemlighet i deras förflutna, som man inte får grepp om i början. Men något har hänt dem, avslöjar han i en intervju med Entertainment Weekly. - Det är inte riktigt vittesskyddsprogrammet, men...

Sist men inte minst tillför Beau Mirchoff serien lite ögongodis  i form av 19-årige sonen Ben. I säsongspremiären kommer familjen Bolen att bli inblandade i något katastrofalt ihop med Julie Meyer. Det ryktas också att Ben kommer att få ihop det med Susans dotter...

Men vi ska kanske inte låta oss luras av det charmiga leendet. Själv beskriver Beau sin rollfigur som "lite dyster och väldigt egen".

- Han är inte som normala 19-åringar. Han behövde lämna hela New York-livet bakom sig så nu är han något förvirrad. Han handskas med diverse problem men de kommer fram först senare under seriens gång".

Imorgon ska vi inte missa första avsnittet för säsongen eller hur ?


Nu har jag lite glamour att ta igen Flört               

Av Bitch - 5 oktober 2009 11:08

Hej hopp i stugan !

Nu har vi sovit en natt till hemma och börjar känna oss bättre. Mannen är nog bättre än mig tror jag , och det är himla skönt.Dock är han hemma från jobbet idag, men jobbat lite hemmifrån istället.Han fick i sig frukost idag så hans mage börjar fungera igen.


Idag berättade min svärmor att hon ska åka till Dubai i November på semester, det är väl fuskigt. Men just nu är jag såå snöjd med våran resa så Glad och så slut som jag är i kroppen nu så skulle jag inte orka resa igen heller *s*


Solen skiner här och blåsten lugnat sig. Orkar vi kanske vi går ut en sväng senare i eftermiddag och vi behöver även städa lite hemma. Vi tänkte bjuda över hans föräldrar och syskon på en liten födelsedags fika då jag fyllde år precis då vi åkte bort.Bara ha nått litet, kanske på onsdag. Jag har ännu inte ringt min pappa men ska göra det snart tänkte jag. Ville inte ringa honom för tidigt.


Vill ni se lite bilder från resan föressten ??

Marketta jag har fotat  lite blommor till dig som önskat Flört

Vi hörs lite senare

HUG

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards