Hacked.

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Ajja bajja-Så här får man inte säga eller tycka

Av Bitch - 5 november 2009 10:49

Idag har jag åskikter som man inte får ha i Sverige -då är man rasist och gud vet vad!


Jag förstår inte all hysteri kring Jimmie Åkessons åsikter, om att vi inte ska anpassa oss för invandrarna. Varför i helvete skulle vi göra det? Det räcker med att skolorna erbjuder nötkött och att man får gå klädd till och med i burka (som borde förbjudas!). Liksom, DEM flyttade hit, DEM ska anpassa sig. Sverige är Sverige och inte nåt bland land så nu bör det vara STOP åt invandringen!!

I Tex göteborg som jag är i rätt ofta Finns det nästan MER invandrare än svenskar, åtminstone i vissa stadsdelar som Tex Bergsjön och Angered.Här där jag bor har jag vart hos läkaren flera gånger och fått en utländsläkare som inte ens kan svenska. menar har vi inte RÄTT att göra oss förstådda och förstå vad läkaren säger ? Det är ju MIN hälsa det handlar om !!

Nää jag är helt ärligt pissless på detta

 

Och föressten- säg det land som skulle anpassa sig efter oss om vi kom dit- Nä just det , never gonna happend

so why should we ?

 

 

Så kom igen - spamma kommentarsfältet med ERA åsikter

 

 
 
Ingen bild

Ann

5 november 2009 17:21

Men det är väl en sjävklarhet att all kontakt med läkarvården ska ske på svenska. Allt annat är ju helt absurt
Bra tycker jag att du tog upp detta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards