Hacked.

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Gamla bilar

Av Bitch - 5 november 2009 17:10

Igår när min syster skulle ut och starta bilen så gick den inte och det är förmodligen topplocket som gått på den . GAHHH.. ingen lätt uppgift att fixa, ja om man inte är mekaniker då *S* nu är vi inte det dock fick det några amatör mekaniker i våran fam så vi får se om vi kan fixa detta. Hon behöver dock flytta på bilen från där hon står nu då det är datumparkering för att undvika böter på bilen.


Men vi ska dra den till hennes jobb , där ska vi kunna låna garaget och spana lite. men den där bilen har vart en bra trotjänare ändå tycker jag. Den har bla gjort många svängar till Göteborg och nu när hennes ungar blitt stora med eget körkort så lånar ju dom bilen och vips några mil till *S*. Men otur är det ju för hon skulle besikta den nästa vecka. Attans attans.


Jag har vart en sväng och kollat på rusta idag och jösses vad mycket julpynt dom hade i år.Såg bla en knallrosa julgran vilket va det fulaste jag sett :-o what up with that lixom ? Men klart , för en punkartjej måste det ju vara lyckan kanske *S*


hoppas ni haft en bra dag


  

 
 
Marketta

Marketta

6 november 2009 23:05

Så har vi haft med Chryslern i ett par år nu. Så fort det har närmat sig besiktning så har det kommit nåt fel så man har fått ställa av den och fixa felen. Nu har den stått sen i somras. Men nästa månad skall maken fixa den, för då skall den andra skrothögen ställas av, och det är frågan om den kommer i trafik igen.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards