Hacked.

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Bitch - 1 december 2009 09:42


Idag är det spännande grejjer på gång för mig hihi- ja hemliga förtåss.Ni känner ju mig ;) Fast det är ju inte hemligt så länge till    


Har ett återbesök hos Optikern kl 11 idag först och det lär väl ta en halvtimme misstänker jag. Men jag har fått en sån bra optiker nu så jag är sååå nöjd med henne- Gulle dig Åsa ! Att ha en optiker som bryr sig om DIG och din ekonomi utan att hela tiden kränga på dig det dyraste dom har känns tryggt. Har berättat att jag pluggar och VAD jag pluggar till och då har hon gjort det yttersta för att jag ska se så bra som möjligt utan att behöva anstränga ögonen allt för mkt, säger det igen- GULLE DIG ÅSA   


idag är det 1a december och nu börjar verkligen nedräkningen till julafton och slutet på år 2009


visst är föressten sj jullogga fin ?


Nää hörrni - här kan jag inte sitta och softa till mig - jag måste snygga till mig nu ;)


Vi hörs lite senare


  



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards