Hacked.

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Bitch - 11 februari 2009 22:51


Nu är det kväll igen och ögonen har börjat grusa sig, altså dags att börja leta upp sängen och krama kudde.

Jag har ju linser och ibland så ehh fuskar jag med att ta ut dem på kvällarna ajja bajja på mig för då kommer det sura i form av en liten infektion och det gör ONT.


Honeybuns bror har föressten laseropererat sin ögon igår så nu kommer han att slippa sina glasögon. Himla smidig fast smakar det så kostar det,dock hade det gått rätt fort.På en timme va han op och klar att åka hem och idag kunde han redan se utan blirror dock med lite smärta på ögonen.Men tänk sedan vilken lycka va =)


over and out


xoxo

         

Av Bitch - 11 februari 2009 21:12


Ja nu har jag blitt utmanad igen denna gången av missc men då jag precis antagit en utmaing låter jag den vila lite men jag ANTAR den fast lite senare då. Det är rätt mycket sånt mellan bloggarna här *L*


visst är det roligt men det får inte bli för mkt tycker jag =)



annars har jag precis kollat på det okända som jag tyckte va bra som vanligt, men man kan ju lätt tro att det spökar i var och varannat hus.


sjukhusbesöket gick bra, dock krånglar mitt knä och det verkar inte bli något slut på det eländet . suck


xoxo

          

Av Bitch - 11 februari 2009 18:42


Den 20-22 februari går Fotomässan i Göteborg av stapeln.

- Fotomässan i Göteborg kommer att bli en riktig fotofest. Man kommer att kunna känna på alla de senaste prylarna, se mängder av bild-

utställningar av absoluta toppklass och dessutom få mängder av input från  seminarier som pågår på mässan och jag önskar verkligen att jag kunde åka dit på den men tyvärr.dessutom kommer Världsfotografen Tim Flach kommer till Fotomässan


Är du branchen eller bara intresserad tycker jag verkligen att du ska gå




xoxo

           

Av Bitch - 11 februari 2009 17:00

 Man har hela den här dagen på sig att tävle om en läcker bodylotion hos

ensvärmorddröm


JAG vill gärna vinna detta =)


kram på er

Av Bitch - 11 februari 2009 12:02

Nej jag skojar, den blir inte alls rolig för det är dags för ännu ett sjukhusbesök för mig :(. Jag har suttit och jobar med lite saker här, riktigt vad kan jag inte berätta då jag skulle avslöjja mig eftersom den jag gör det åt läser min blogg ;) *S* det är såå lätt att bara knappa ner och sen VISSTJA

 DET kanske jag inte skulle ha skrivit , men man lär sig ;)


oh well , cu later


xoxo

      

Av Bitch - 11 februari 2009 10:24

 " Ditt liv är en roman

du är författaren

varje dag

skriver du

en ny sida

Dina möjligheters morgon

bor i pennan

i din hand "

                                                  
                                 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards