Hacked.

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Bitch - 14 februari 2009 23:32


Hoppas nu har haft en bra dag allihopa. min har vart helt ok =)


Nu säger jag godnatt till bloggen och er alla


Många kramar


       // MISSY

Av Bitch - 14 februari 2009 21:41

Foto: Pether Engström



Hud verkade gå hem i Melodifestivalens andra delfinal.

Storfavoriten Måns Zelmerlöw höll för trycket och gick till final med sina sexosande dansare. Med sig får han rockarna H.E.A.T som körde med barbröstad trummis och tajt spandex.

 muuuuummsmums och HEAT


Mina favoriter ikväll är solklara - HEAT samt Måns =)

 Petra va såå vacker ikväll med sin klänning med släp .Rolig är hon också =)


Utbytet va dock mycket bättre ikväll än förra lördagen.När det väl är dags för final i Globen kommer det att vara näst intill omöjligt att plocka ut en favorit . Eller vad tror ni ??



xoxo

       

Av Bitch - 14 februari 2009 19:31


Den 3 mars är det premiär för Desperat housewife igen

men denna gången kommer Edie inte att vara kvar så länge tyvärr


 Nicollette Sheridan, 45, har gjort sitt som det blonda bombnedslaget Edie Britt i "Desperate housewives".

ABC har bekräftat att Sheridan ska sluta, men det finns inga bekräftade uppgifter på hur det ska gå till. Enligt E-online ska dock Edie vara med om en bilolycka, precis efter att hon undkommit en lömsk mordplan, iscensatt av sin nye make Dave Willliams.

Det är faktiskt andra gången som Edie lämnar tv-serien.

Hon drevs iväg av de andra hemmafruarna i slutet på förra säsongen, men var plötsligt tillbaka när serien hade hoppat fem år framåt i tiden.



Va med i min omröstning av vem som är just DIN favorit !



xoxo

        

Av Bitch - 14 februari 2009 19:08

Så tycker tidningarna

  Lili & Susie – Totalbetyg: 12


   Lasse Lindh – Totalbetyg: 7


  Jennifer Brown– Totalbetyg: 11


H.E.A.T – Totalbetyg: 12

 Markoolio – Totalbetyg: 6

Amy Diamond – Totalbetyg: 12


  Cookies n Beans – Totalbetyg: 13

 Måns Zelmerlöw – Totalbetyg: 14


Listan bygger på betygen från Aftonbladet, Expressen, SvD och DN


Måns verkar sannerligen favorit tippad !


men VAD TYCKER DU ??  Har du tjuvlyssnat ?



Av Bitch - 14 februari 2009 15:06


Nu har jag haft min bror på besök och det va länge sen vi sågs så det va bara roligt. Imorgon kanske vi ska åka till pappa som bor en bra bit ifrån oss, honom träffar vi inte heller så ofta mao .Vi fikade och pratade om ditten och datten.


Nu är det dags att börja tänka på kvällens middag. Ikväll är det ju dags för melodifestivalen igen,lite nyfiken hur dom låtarna låter. Jag lyssnar ju inte på dom i förväg för jag tycker det inte är något roligt då.


Vi hörs senare people


xoxo

        

Av Bitch - 14 februari 2009 11:33



Ja idag är det då alla hjärtans dag och jag hoppas att ni vid det här laget har uppmärksammat den ni håller kär ? och det behöver ju inte vara mannen eller kvinnan i livet -nej det kan vara

- mamma,-moster- mormor -bästa vännen


Ta chansen att visa varandra den omtanke & värme som vi alla människor så väl behöver

Happy Valentine's Day Till er kära läsare !


Champagne och dyra röda rosor i all ära – men det finns sätt att göra Alla hjärtans dag romantisk utan att slösa en massa pengar. Det allra viktigaste är stämningen

– Att uppmärksamma varandra lite extra är romantiskt. Att stanna upp lite och stressa av är en bra förutsättning för att få till en härlig stämning. Och stäng av mobilen!

En liten present kan också passa, , men inget dyrt. Bra gåvor är till exempel blommor, god choklad, massageolja, eller mysigt bubblebad. Bäst är när det är personligt – och verkligen märks att det kommer från hjärtat.

– Spela in blandband, skriv en dikt eller ge ett presentkort på massage från dig, som måste tas ut senare på kvällen,


Vad gjorde jag då själv ? Jo jag gjorde detta


Ett kort som jag gjorde själv i sann scrapinganda och skickade till darlingen


på framsidan står det *love you* och en bild på ett hjärta , insidan står det* livets bästa gåva är kärlek, vårda den ömt och den kärlek du ger kommer åter * lite är såklart privat ;)

Bästa jag kunde komma på nu när vi inte är ihop idag .. nåja


Ha nu en alldeles ypperlig härlig dag tillsammans



Huggs & kisses


xoxo

          


 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards