Hacked.

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Bitch - 8 juni 2009 22:24

Ja så har denna dagen gått med, Tänk va dagarna går fort förbi oss. Skrämmade ibland eller hur ?

Jag har åkt på nån slags torrhosta och jag får nått fel snart ärligt talat för det är så jobbigt både för mig och min omgivning att höra mig hosta på detta viset. Ibland hostar jag tills luften tar slut helt enkelt :( såå jobbigt. Men sen har jag någon slags allergi som jag inte vet just vilken för när jag har ätit nått så slemmar halsen igen och då hostar för det istället :-s fräsch .. NOT


Ja alla har vi våra fel *s* eller hur ??


Hoppas ni haft en bra dag  ? Vi hörs imorgon igen 


Glöm inte att rösta är ni snälla =)

Av Bitch - 8 juni 2009 19:14


 


Hotell Eggers i Göteborg-Tog denna bilden i solen imorse



Trade center i stockholm



Den här hunden va speciell ska ni veta- jag försökte prata med den men den bara satt där som en liten människa *s*  och tycktes tänka

* nepp jag pratar inte med dig för jag är fisförnäs och bara väntar på min matte, så stick- har iiinte tid med dig*


 ha ha - den va  rolig att kika på

Av Bitch - 8 juni 2009 18:40


Även i stockholm va det studenter såg jag idag då jag kom dit- Denna lastbilen hade hitils det stööörsta ljudnivån ha ha ha . Tinnitusvarning på den kan jag meddela ;)


       

Av Bitch - 8 juni 2009 16:53

 Jahapp då va man hemma igen då efter den långa tågresan. Det är inte roligt att resa längre tycker jag och nu får ni ursäkta men jag är så innerligt trött att sitta på tågen och lyssna på 7 olika natinonalliteter som sitter och pratar i mobilen eller med nån familjemedlem HÖGT. bara att konstatera dom är INTE som vi- hänsyn vad är det ??


Nu lär jag fixa lite hemmavid och sedan kolla på glamoooooour =) .


  

På torsdag blir det photosession med en student- kommer att bli kalas

bara vädret är med oss. Så håll tummarna nu =)

Av Bitch - 8 juni 2009 07:19

Godmorgon- godmooorgon !!


Nu får det bli ett snabbt inlägg för jag ska strax bege mig iväg och sen kommer jag inte att blogga förs i eftermiddag,sent i eftermiddag ska tilläggas. Vaknade till sol iaf och det är ju alltid trevligt,och jag är så nyfiken på vad vi har för väder där hemma nu. Igår va det kallt och ruggigt hörde jag, men nu när jag åker idag så tar jag solen med mig ;) så sorry alla göteborgare ;-) blame it on me hihi .


Nu ska jag börja GÖRA nått för att trimma kroppen för det BEHÖVS- fy tusan så jag ser ut. Tighta T-shirtar är ett big NONO nu :-( ser inte bra ut helt enkelt. Snart kommer väl folk att undra om jag inte är gravid :( det har hänt förr ett år och det va INTE kul. /slap tänkte jag då ;) ha ha


Nä nu får ni ha det så bra idag


Kram och puss och allt det där

och du ;) - du glömmer väl inte att rösta


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards