Hacked.

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Bitch - 26 juni 2009 21:56


Nu är vi hemma igen efter att ha vart på den stora Marknaden. Vi gick där i 3-4 timmar sen bar inte benen längre *s* OJ så mycket det fanns att se och vi åt en URGOD pizza *slickar mig om munnen* jag älskar nämligen pizza med TUNN botten, helt lövtunn ska den vara och det va den här =) men honeybun han ska ha tjock tråkbotten *s*


Både han och jag har fyndat - shorts, körbär, en hel kasse med blommor för bara 60 kr, en hand man kan sätta smycken på Bla *L*


Väl hemma igen så fick vi besök så vi slog på grillen och grillade- Gud så HÄRLIG sommaren är eller hur ?? Jag bara önska att den va lite längre. Men idag har jag tyvärr gjort någon lessen men det kan jag inte rå för- Ett utav dom där valen jag pratade om förut i veckan. Det blir så ibland och man kan inte vara alla till lags det går bara inte.


jag har gjort grunden till 2 tårtor nyss och honeybun målar staket- så kan man oxå göra på en fredag kväll =)


Tjingeling


ps- glöm inte att rösta goa ni =)

Av Bitch - 26 juni 2009 09:45

                                 


Nu är det dags att fara iväg på marknad för oss, vi har en liten bit att åka så det är bäst att åka i tid- Det brukar finnas mellan 500-600 knallar där så det tar ett tag att knata igenom alla stånden ( skratt )


Hörs senare då jag får berätta om alla mina fynd =)


 Hug

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards