Hacked.

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Lammungar!

Av Bitch - 14 april 2010 19:20

Idag har jag haft en mycket trevlig dag och har egentligen ganska mycket att berätta med, frågan är väl om jag orkar *s*

Men i stora drag kan jag ju berätta att jag postade en maaaasssa tradera paket och sen åkte till max för en burgare. Nu förtiden så skippar jag ju pommes och försöker vara lite nyttig iaf. Hur bra det nu går ;)


Sen har jag gjort en tur till myrorna och Erikshjälpen, för sånna ställen kan vara roliga att kika in på. Man vet aldrig vad man hittar där   men idag hittade jag inte nått som va av intresse. Tankade bilen och drog mig neråt stan där jag spang på Peter ( min gästbloggare ) trodde först inte att han hade tid för han hade en klasskompisen med sig  så jag gick in på myrorna och när jag kom ut därifrån så kom peter bakom mig hojtandes.. SKA VI FIIIKA !

Ha ha ha Go peter.

Klasskompisen hade visst gått hem så då hade han ju tid då.och jag blev ju jätteglad- älskar ju att fika =) !


Måste säga att han är verkligen min bästa vän och vi konstaterade idag att det finns inget vi inte kan prata med varandra om!

sånna vänner ska man vara rädd om, och vi har ju känt varandra så pass länge nu så vi känner varann ganska väl !

Den 22 maj har vi spikat.. GRILLKVÄLL HOS MIG !!

En tradition vi startade förra året ( mkt trevlig sådan om jag får säga det själv )  och i år ska vi iaf dricka några glas vatten mellan vinglasen *s* ( hm just det )

Festa kan vara roligt, speciellt sommartid, MEN dagen efter "Burr" mindre kul *s* fast man har ju ett val där eller hur "nickar"


När mannen kommer upp till mig nästa gång ska vi åka ut till en av hans vänner här å kika på söta små ulliga gulliga lammungar-Ohhh vad jag längtar

Det är absolut ingen skillnad på mig och en 5-åring då det gäller sånna där små bebisar   !

Mannen föressten, för ett tag sedan så gick han och skulle lämna nytt blod ( han är blodgivare) men då fick han inte lämna förs efter 28 dagar efter hemkomsten från USA , så idag skulle han göra ett nytt försök.


  /Missy


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards