Hacked.

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Bitch - 4 maj 2010 17:20

Nu har jag vart och undersökt priser på lite bildelar som "lilla gubben " måste ha, men det ska jag bara säga att det KOSTAR att ha bil.Varför måste det vara så dyrt med bildelar til en gammal bil ? Men det är ju slitagedelar så det är ju sånt man måste byta förr eller senare. Jag va till en glasfirma med och hörde om min ruta så dom kunde täta den så jag kan tvätta bilen utan att få en hel ocean i den *s*

men det va inget fel på rutan men däremot så va dränagedelarna alldeles igensatta

,så inte undra på att vattnet inte hade någonstans att ta vägen

Förutom IN i bilen då haha. Men dom söta killarna hjälpte mig


Börja med en kille vid bilen,men sluta med 4   och Tja- kan man klaga   

blondiner har sina fördelar ibland hihi .Vädret är helt okej, lite kalla vindar men soligt och fint!


Ska vänta på att glamour ska börja snart nu. Idag blir det ingen promenad heller som jag har gjort dom senaste 2 dagarna på raken. Ryggen känns så jag vilar den till imorgon !

Min vän ( och gästbloggare ) Peter hade alla rätt på sitt matteprov idag så GRATTIS till det vännen   


/Love missy

Av Bitch - 4 maj 2010 09:58



   Var glad över det du har - innan du förlorar det !   

Av Bitch - 4 maj 2010 08:28

Tror du att det går bra för Anna Bergendal i Norge ?
Nej nu blir det katastroresultat 

  48.6 %
Kanske- svår fråga 

  14.3 %
ja absolut 

  5.7 %
Nej blev besviken då hon vann 

  28.6 %
Älskar den låten 

  2.9 %


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards