Hacked.

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Bitch - 18 maj 2010 22:29

Ibland kan man fråga sig om våra myndigheter verkligen VET vad dom sysslar med ? och hur bra koll dom har på sina system ? Jag har fått erfara idag att dom just inte har nån jädra koll what so ever.Blev så pissigt jävla arg på dom idag så det finns inte för dom hade gjort ett fatalt stor jäkla misstag MEN dom tänker inte ändra på misstaget, bara se till att det inte upprepas ( jojo)

men det är ju lixom lite sent när misstaget väl är gjord eller hur ?

Mitt förtroende för våra myndigheter är nere på NOLL nu !!


Värsta dagen på länge och det är skönt att den snart är över, hoppas verkligen att morgondagen blir bättre !


Köpte lite blommor och böt ut lite vårblommor som hade vissnat, så nu ser det lite roligare ut på framsidan vid dörren. Lite mera välkommnande lixom!


Hoppas ni får en skön natt med varandra

sov sött


//Missy

Av Bitch - 18 maj 2010 09:41


Kommer ni ihåg Jenny från Ace of base ?


Nu är hon tillbaka med eget projekt och här är hennes nya video

Here i am


Det är absolut inget fel på Jennys röst , men jag tycker att låten är sådär. Visst är den lite trallvänlig men om den blir en typist sommarplåga vet jag inte


Vad tycker ni ?

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards