Hacked.

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Bitch - 6 februari 2009 09:15

Följande kycklingrecept är en stor hit.Salsakyckling
1 kg kycklingfilé.
1 burk salsa.
3-4 dl matlagningsgrädde.
2 påse nachos.
Evt. riven ost.Skär kycklingfilen i mindre bitar och stek i dem i en stekpanna. Slå över salsa och matlagningsgrädde. Värm upp och häll det sedan i en ugnssäker form. Tillsätt krossade nachos och riven ost ovanpå alltsammans. Sätt in formen i en förvärmd ugn - ca 20 minuter på 180 grader. Servera med ris och sallad.Passar utmärkt till let's dance ;)

Av Bitch - 6 februari 2009 08:39

drar upp min persienn och vad får jag se jo SNÖ, det snöar här igen och det börjar bli större och större snöflingor.

Så här ser mitt horoskop ut idag hmm -vad ska det betyda tro *s*


Vågen 23. september - 22. oktober
Du kan lätt bli besviken på det sättet, du känner, att någon annan behandlar dig på. Har du övervägt, hur du själv framstår?


Just nu väntar jag på en tjej som ska komma och köpa min gamla dataskärm jag inte längre behöver då jag köpte den nya plattskärmen,så det ska bli skönt att bli av med den för den står bara och tar upp plats.


Sen lär jag fixa mig för jag har att göra idag *L*.Sen ska jag faktikst skicka iväg vinsterna från min tävling idag tänkte jag så vinnarna får dom FORT för det vill man ju när man vunnit hihi.


Kommer ni ihåg den besvärliga hostan jag tjatade om efter jul ?? Ja nu har honeybun åkt på den :-s stackarn, bara hoppas att han inte har den lika länge som mig . Han ska föressten på bio ikväll med släkten och dom ska se "pride and glory ".

Jag ska ju se bio på söndag jag *L*

  xoxo

           

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards