Hacked.

Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Dagens G& F-

Av Bitch - 12 februari 2009 09:25

 



NYHETER

  Misshandel tystas ner

Flera tidningar har i dagarna rapporterat att artisten Chris Brown greps av polisen på söndagsmorgonen, misstänkt för att misshandlat en kvinna som nu bekräftats är flickvännen Rihanna, 20. Grammy-galan i söndags skulle fått besök av både Chris och Rihanna, men ingen av de dök upp. Orsaken tros vara den omskrivna misshandeln. Nu kommer rapporter från Rihannas entourage som tyder på att hela incidenten ska tystas ner. En talesperson säger nämligen till E! online att orsaken till att hon inte kunde närvara vid musikgalan var ”ett ospecificerat problem i trafiken”. Det var i samband med en trafiksituation som den påstådda misshandeln ska ha ägt rum. Enligt Los Angeles-polisen hamnade Chris Brown och den anonyma kvinnan (Rihanna) i ett gräl i bilen på väg hem från en Grammy-förfest. Polis tillkallades efter att Chris åsamkat synbara skador på kvinnan, och han lämnat platsen. Den unga artisten lämnade senare över sig själv till polisen och släpptes mot borgen i väntan på vidare utredning.

***************************

 

Jessica säljer tjockis-kläder

När Jessica Simpson för ett par veckor sen uppträdde i tajta kläder med synliga bilringar gick ett tjockis-larm över hela världen och mediedebatten blev vild.  Skådespelerskan som tidigare varit trådsmal har genom debatten hittat en ny målgrupp hon vill vända sig till. Jessica Simpson ska nu lansera en egen kollektion med tjockiskläder. – Jag vill skapa kläder som smickrar alla sorts kroppsfigurer. Jag vet hur en klänning kan få en att känna sig så tjock. Men jag lovar mina gör det inte. Vi vill nå alla sorters människor och det gör vi. Men det viktigaste för mig är att det är du som bär klänningen inte klänningen som bär dig, säger Jessica Simpson själv till The Sun och fortsätter: – Jag vet vad som smickrar kvinnor. Och lita på mig jag har blivit dömd mycket i mitt liv. Vid det här laget vet jag vad som funkar om du är kurvig. Om mina kläder och accessoarer får dig att känna dig underbar och låter dig gå stolt och rakryggad - då är jag nöjd.

BÄST JUST NU


Click on images to enlarge themClick on images to enlarge them Ursnygga skor från Asos.com

Just Cavalli Snake Metallic Platform Sandal 4,475 kr-Billigt och bra


drömma är gratis ;)

ASOS Cross Front Colour Block Bodycon Top Asos 375 kr



xoxo

          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards