Hacked.

Alla inlägg under februari 2009

Av Bitch - 27 februari 2009 17:12

Det märks verkligen att folk fått lön nu. Jag va och handlade nyss på Ica mxi och jisses va folk det va,trångt och svårt att komma fram. Sen har ju folk en begänenhet att ställa vagnen mitt i gångarna, bara lämna den liksom istället för att dra den till sig så folk kommer fram.


Fast nu är det ett besök hos texas Longhorn som gäller, godare mat än så är svårt att hitta MUMS love that place



Cu later

               

Av Bitch - 27 februari 2009 14:52


När man bakar sockerkakor å dyl ska man komma ihåg bakpulvret,vääldigt viktigt detalj. Det glömde jag i min saffranskaka så den vart platt :( men den går att äta iaf . Är sådär när man har tusen saker i huvet samtidigt och klockan bara tickar på i en rasande fart.


Just nu har jag chocklad cupcakes i ugnen och det doftar helt underbart kan jag medela *L* mums


VILL ni smaka ??


xoxo

       

Av Bitch - 27 februari 2009 11:02


  Det finns fortfarande en chans att få en gåva utav mig  men ikväll stänger jag den chansen


 Läs ALLT om detta här


Lycka till =)

Av Bitch - 27 februari 2009 10:36

Kikar in lite sent idag ,men bjuder ändå på  kom nu och sätt er här och skvallra med mig ;) .Ja nu är det redan fredag igen då.


Här skiner solen och det ser ut som en strålande fin vårdag.Sånt blir man glad av eller hur ? Tänk att man kan bli glad för så lite.Jag vart väckt av en väckarklocka som någon glömt bort att stänga av kl 05,20 och när sånt händer tar det en stund innan jag somnar om,MEN då sover jag lite för länge själv istället *s* vilket världsproblem va


Idag är det bakning och städning som gäller, lite senare handla allt som behövs till middagen imorgon då honeybun fyller år.Alltid roligt med kalas tycker jag. På våren är det många kalas då honeybuns familj fyller år i mars /April


Jag kan föressten berätta att jag ska åka till Frankrike i April men det ska jag skriva och berätta om mera sen



xoxo

      

Av Bitch - 26 februari 2009 21:08

Idag har jag inte kunnat komma in på bloggen på hela dagen,men jag antar att ingen annan kunde det heller ? Jag vet att dom meddelade att det skulle göras underhåll av bloggen under natten och att den därför skulle ligga nere.


Dom fick väl igång den senare än dom tänkte antar jag. Men nu missade jag ju morgon kaffet med er ;) .Jag har ifs rest hela dan idag oh inte kunnat blogga iaf så.Jag tänkte ladda in lite bilder och visa er imorgon,men nu är jag alldeles för trött för det.

Hoppas ni har det bra 


många kramar 


xoxo

                


Av Bitch - 25 februari 2009 22:06


Ja nu är denna dag till ända.Det har vart full fart på mig hela dan, inte en lugn stund och det känns kan jag meddela *L*


Ja imorgon så kommer jag att vara på resande fot nästan hela dagen,så det kommer inte att bli så mycket bloggande tyvärr.


Hoppas ni haft en bra dag


Blomman är till er, för att ni är så gulliga och återkommer varje dag.Det värmer ska ni veta ..tusen tack !


Kram och godnatt

ps... ni kommer in och dricker kaffet som vanligt imorgon bitti ;)


xoxo

         

Av Bitch - 25 februari 2009 21:05

   Tre hundar sitter i väntrummet hos veterinären. Det är alldeles tyst då en av hundarna försöker lätta upp stämningen genom att fråga en annan hund:
- Varför är du här?
Den andra hunden svarar bestört:
- Min matte står inte ut med att jag käkar upp tidningen varje morgon, så nu tänker hon låta avliva mig.
Den första hunden beklagar djupt omständigheterna. Sedan vänder sig samma hund till den tredje hunden:
- Varför är du här?
- Min matte står inte ut med att jag dricker vatten ur toaletten, så nu ska jag avlivas.
Den första och andra hunden beklagar djupt den tredje hundens öde. Det blir åter tyst i lokalen. Den andra och tredje hunden känner att det är deras tur att ställa en fråga. Så de frågar den första hunden:
- Varför är du här?
- När min matte kom ut ur duschen tappade hon handduken och när hon böjde sig fram för att plocka upp den kunde jag inte kontrollera mig så jag överföll henne bakifrån och pressade pålen djupt in i Mumindalen!
De två andra hundarna stirrar förskräckt på den första:
- Oouuups! Då förstår vi att du ska avlivas... Den första hunden vänder sig och säger:
- Nej! Jag ska inte avlivas. Jag är här för att klippa klorna!


                               *ASG*

Av Bitch - 25 februari 2009 19:45



 , 649988

, 558288 ( kjolen går till knät )


 Blev suuuuuuper snyggt ihop!! Men Köper ni ett plagg i indisk bomull ( som den vita ) så köp en storlek större än vanligt då den krymper i tvätten mer än vanligt


Till detta hade jag tänkt ha mina svarta ASOS stövlar samt ett svart skärp,kommer att bli grymt snyggt eller vad tycker ni ? =)


xoxo

           

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards