Hacked.

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Snögubbe

Av Bitch - 25 december 2009 11:18


Den snygga snögubben tillsammans med mannen's bror Johannes




MMS-bloggning  

Jättegulliga hästar finns det här oxå, så snälla och bits inte


Nu har vi Vart ute på en prom ,eller ska jag kanske säga en bus tur 's' vi har haft snöbollskrig och jag fick en riktig snöboll inacken på mannen's bror så snön ramla ner på ryggen ..oooops  

Mannen brottade jag ner weeeha ,, fniss Å klart fick smaka på missy högersving med snöbollar med


Sen byggde vi den snyggaste snögubben Nora nånsin    sett haha.


Nu ska vi byta om och äta juldags lunch kl 12- vad so händer efter det vet vi inte ännu


peter fick 2 julklappar utav mig och den ena garva han nästan ihjäl sig och medans den andra fick han en tår i ögat- det va en gåva jag ville ge honom med vackra ord för den fina vän han är till mig- best of friends forever =)

Nu är det 18 år vi kännt varann berättade peter-Tänk va tiden går fort


Imorgon får ni kika in för då ska jag AVSLÖJA nyheten om mitt pluggande för jag är KLAR nu =) - det vill ni INTE missa fniss


 

 
 
Ingegerd

Ingegerd

25 december 2009 13:02

Kul o få va lite barnslig ibland!

Kram

http://hovsing.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

25 december 2009 20:31

Ja, men det ser ju ut att vara lite kul där också. Snö finns det visst också. Här kommer det mer för tillfället.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards