Hacked.

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Bitch - 3 augusti 2009 23:59

Nu har jag hjälp svärmor med flytta hela jäkla dagen och jag har väl ALDRIG  sett någon med så mycket prylar.

 VAD GÖR MÄNNISKAN MED ALLA PRYLAR ????????

När man såg vinden så vad det ju :-o :-o :-o flera gånger om + en jädra stor suck.Men nu har vi tömt den och åkt med grejjer till flera ställen. dels slängt en massa ( en överfull släpvagn) och åkt med saker till nya lägenheten och till slut saker till sommarstugan som ligger i Borås , så det vart en bit att åka. Åkte hemifrån kl 9,00 imorse och kom hem typ NU.Behöver jag säga att vi är mera än trötta ;-)


Kan berätta att vi såg en filminspelning med när vi korsade Avenyn,precis uppe vid Poseidon. Det va kul att se =)



En tråkig grej ( fast ändå nödvändig ) har hänt under dagen med. Allt på en gång,brukar det inte vara så ?


Godnatt


                Missy

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards