Hacked.

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Bitch - 25 augusti 2009 20:43


 Hittade en sån fin bild från festen jag hade i sommras då emma va här på henne och fredrik och jag tyckte det va så fint så jag sätter ut det här


visst är dom söta ihop ?


                         


Puss på er sötnosar =)

Av Bitch - 25 augusti 2009 19:06


Oh my god- nu är ricky boy illa ute i Glamour. Kommer steffy att förlåta honom efter att hans pappa avslöjjat honom genom att spela in ricky ??


Ricky är en bad boy , men även sånna behöver en ny chans så jag hoppas at steffy förlåter honom och vi får se ett bröllop. Imorgon får vi förmodligen veta ?


 


När det gäller våran resa så kom mannen med förslaget att vi gör en medelhavskryssning istället för en vecka på samma ställe - hell yeah why not  :-D. Vi får se vad som finns och vad det kostar


xoxo

              Missy

Av Bitch - 25 augusti 2009 16:14


 VARFÖR MÅSTE DET SVIDA IHALSEN SÅ FÖRBANNAT !!!


                                     

Av Bitch - 25 augusti 2009 10:30

                                  Hörrni-Det är inte MIN mus!

                                

                             

 Ha ha ha

                                     

Av Bitch - 25 augusti 2009 10:28

  Någon som kan svara mig på varför det är så illa om en djurart dör ut? Man ojar sig ju hit och dit om det finns bara 23 duttianer kvar i Qouliestan, men jag har aldrig fattat varför det gör något! Att dinosaurierna dog ut måste ju ha varit av det goda eller ?

Vet ni varför det gör något om en djurart dör ut?

Av Bitch - 25 augusti 2009 08:55




Vet ni vad gäddan säger när den har fastnat i nätet?
-Gädda mej, gädda mej!

Av Bitch - 25 augusti 2009 08:38

 

Fotograf: Scanpix




Christer Fuglesangs andra resa med rymdfärjan Discovery, planerad till morgonen, senareläggs på grund av dåligt väder, uppger Nasa. Spännande att se det där och spännande för christer att få åka upp en andra gång.Men va läskigt på ett sätt fast otroligt spännande på ett annat


Hade du vågat åka upp i rymden om du fick chansen ?

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards