Hacked.

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Bitch - 7 augusti 2009 22:06


jaa jag gick ju och skulle fira lill tjejen som jag trodde fyllde 9 år- MEN hon fyllde ju 10 år Öhhh vart tog det året vägen jag missat  *S*


God tårta va det iaf =) och hon vart lite glad ( bortskämd unge ) över sina presenter. Min syster va där och idag va det roligt att träffa henne för hon skrattade och va GLAD =), det händer inte så ofta tyvärr. Hoppas hon är lika glad på kräftskivan sen i Sep =)


Jag har fixat lite med håret idag med och haft i en toning för att få lite glans i det så nu är det snyggt igen- Ett tag *s*


Nu orkar jag inte mkt mera idag så jag säger natti till er och bloggen 


xoxo

           Missy

Av Bitch - 7 augusti 2009 13:35

Hörrni- SOLFAN LYSER =) och varmt är det oxå .Är det inte HÄRLIGT ?????


Efter jag kom hem igår och lite vila och upppackning och sådär så åkte jag ock kollade på Rockfire

Nu va dom riktigt bra asså och det roliga är ju att jag känner en av killarna privat -Rune ( han i röd skojrta ) för jag är nämligen kompis med hans syster Diana =) .Lite kul,och jag lovar att dom där grabbarna kommer att bli stora =) så håll ögonen på dom om ni gillar rock. Mycket rocka billy. shadows mm

Och dom har humor med på scenen och det ger ju lite extra krydda till det hela tycker jag =)


Ikväll ska jag på barnkalas då brorsans lilltjej fyller år =)


MEN NU ska jag ut i SOLEN =)


xoxo

             Missy



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards