Hacked.

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Bitch - 6 februari 2010 20:17

nu har vi ätit en 3 rätters middag och väntar på att revyn ska börja

Av Bitch - 6 februari 2010 17:30

skål-Det godaste jag vet -- just nu ;)

Av Bitch - 6 februari 2010 17:06

Nu har vi fixat oss fina och eleganta och ska ta oss ner till Rondo i Göteborg där Magnus uggla revy, vi kommer dit tidigt Pga att vi har mat biljett


    Jag kommer att skriva senare vad jag tyckte om detta evenemang


Önskar er alla en trevlig kväll


SKÅL   

Av Bitch - 6 februari 2010 17:00

                               Kvällens programledare: Dolph Lundgren, Christine Meltzer oc

Klockan 20.00 i kväll smäller det.


Kvällens alla 8 bidrag :


1. Ola: Unstoppable

2.. Jenny Silver: A Place To Stay

3. Linda Pritchard: You're Making Me Hot-Hot-Hot

4. Pain Of Salvation: Road Salt

5. Anders Ekborg: The Saviour

6. Jessica Andersson: I Did It For Love

7. Frispråkarn: Singel

8. Salem Al Fakir: Keep On Walking

 

Har du tjuvlyssnat på någon utav den och redan har en favorit ? Den enda jag har hört är Jessicas låt och den va väl sådär, men kan växa om man får höra det nån gång till

Av Bitch - 6 februari 2010 16:46

Hej läsare!


Hittade dessa snyggingar ute på stan idag. Det var ett väldigt förmånligtp pris på dom, under 200 kr! Dom är ju så snygga, hoppas bara dom är lika sköna som jag tror. För jag ska ha dom ikväll när jag ska kolla på Magnus Uggla på Rondo.

Bruna stövlar är dessutom något som jag saknar i min skogarderob


 

Well vad tycker ni, snygga eller hur!

Av Bitch - 6 februari 2010 10:11

Här i göteborg så vill solen tränga fram och det är nästan så den lyckas, det kan bli en fin dag mao.Vi har ätit frukost och ska snart ta spårvagnen ner på stan en liten sväng, kanske ta en lunch där nere och gå runt och kika lite. Jag vill kolla på lite refill förpackningar som jag behöver ha med mig på resan till Usa .


Men vi ska inte vara där nere så väldans länge för vi behöver ta det lite lugnt hemma på eftermiddagen så vi hinner fixa oss och göra oss fina tills ikväll då vi ska på Magnus Uggla revy utan att stressa livet ur oss. Vi brukar vara ganska duktiga på det , but no moore- det funkar lixom inte att komma fram helt slutkörda och i sista stund.Förutom att folk får så stora problem med det så är det ju inget roligt för oss själva med !


Så bara vi har fått på oss kläderna nu så drar vi


Hur blir din dag ?


Önskar er alla en trevlig lördag


 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards