Hacked.

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Bitch - 20 februari 2010 09:13

Igår kom det MASSOR med snö och det va mer eller mindre kaos på vägarna och där jag va ute och åkte i princip hela dagen *skakar på huvet*, men klart det gick ju. Hade en massa ärendet jag fixade så nu är det klart. Och det va knappt så jag hann med att se Let's dance igår men att ELIN åkte ut före willy- vad handlar det om då ? Är han kvar bara för att han är rolig ? För gubbfan kan då rakt inte dansa inte, det är en sak som är klar.


Eller är det fusk som det hade vart om Anna Anka skulle vart med, hörde ni den ?

hade hon vart med så skulle dom ha sett till att hon skulle ha fått en bra placering och kanske ev vunnit. Sen skulle hon få 95 tusen per vecka. Inga normala summor heller. Undrar vad dom andra får ?


Mannen skulle ha kommit fram kl21 med tåget igår med kom strax före 00, men jag är glad att han kom fram så.Men klaga ska han ju så klart så kanske han får pengar tillbaka på sj's tidgaranti.Alltid nått eller hur ?


Nää nu måste vi börja skotta lite tak så jag får blogga lite senare


Tjing tjing

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards