Hacked.

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Bitch - 25 februari 2010 22:20


 Jag älskar Alice i Underlandet.
Jag är ett litet fan där. Väntar på att den nya filmen ska komma ut.
Jag älskar fantasi filmer i allmänhet, hur underbart är inte det.

Ska ni se filmen?  


Av Bitch - 25 februari 2010 19:14

För nästa oväder suck och trippelsuck. Trooor ni att jag är nått less på denna vinter då ! Idag kom nästa snöfall ner här i götet och vad händer i trafiken tror ni ? Jo det blir KAOS såklart- vad annars ?!

Inte mkt till plogbilar har dom heller nästan så man börjar garva då man ser dom för dom ser ut som små leksaktraktorer typ *s*

Har tagit det lugnt halva dagen. Lågt lugnt och slötittade på Tv då kickan ringer ocvh frågar vad jag gör och då va hon på väg ner på stan. Så jag skyndade mig och klädde påmig och ner jag med. Visseligen hann vi inte ses så länge då hon skulle vidare och göra ett test för att bli blodgivare ( vilket hon blev godkänd på ) Visseligen gör man ju en god gärning men AJJ hålla på och sticka sig i armen

FRIVILLIGT !! Nää inget för mig som emlar armen varenda gång jag ska sticka mig  fniss !


Trodde dollarkursen hade sjunkit till 7 kr idag med så jag ilade til forex men Nää det va ju den kursen DOM köper det för det gällde, så jag avvaktar ett tag till med att växla. Hoppas det är bättre imorgon !

Har vart en sväng hos svärmor idag med och åkte fel, å åkte fel och jag tänkte vart faaaan är jag nu  haha. Osså tittar jag upp och får se att jag ör på RÄTT gatan och tänkte för rmig själv * fan va bra jag är   )

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiingen är så bra som JAG ha ha .


Mannen är på ett styrelsemöte och jobbar sent idag, men jag ska snart åka och hämta honom !


Hoppas ni haft en bra dag people ?


//Missy

Av Bitch - 25 februari 2010 09:55

 


En bild från Kalenderpojkarna från Jutis Byaförening i Arjeplog‏


Tja vad säger man ? Titta och njut eller titta och förundras *s*



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards