Hacked.

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Ta det lugnt dag -Time off

Av Bitch - 18 februari 2010 10:24

Idag måste jag ha en ta-det-lugnt-dag, en liten Time off helt enkelt.

jag har inget val för kroppen säger ifrån,jag har SÅ onti hela ryggen.Jag orkar bara inte stressa en dag till så idag ska jag försöka plocka ihop det jag ska ha med mig på resan till Florida.Det är ju snart   


Inte lätt det där att veta vad man ska packa ner i väskan, men mitt största problem är väl vad jag ska ha på fötterna, för jag vill ju ha nått som är bekvämt att gå i samtidigt som det är snyggt med.Så det ska passa till både jeans som kjol/klänning

Jag har en kilklack sko hemma som jag köpte förra året, men tyvärr köpte jag fel stl för jag trodde skon skulle gå ut sig lite vilket den inte har gjort :( annars hade den vart perfekt.Jag ska ta med mig en klacksko med ifall vi ska vara fina nån kväll.Men skor tar upp mkt plats i väskan så det gäller att tänka sig för.

Ja ja det ordnar sig nog.Väskan ska vara nästan tom dit för jag ska ju shoppa järnet där borta   och ta massor med bilder =)


Imorgon kommer ju mannen upp till mig så jag ska hämta honom på tåget vid 20,30 tiden imorgon!Måste skyyynda mig dit och skyynda mig hem så jag inte missar så mkt i lets dance   fniss.kommer ju att missa så mkt av det iaf nu när jag reser bort och för att inte säga GLAMOUR- my god GLAMMIS min favvo såpa


( psst marketta du kollar åt mig va och skvallrar vad som hänt ;) ) fniss


Jo tvätta lite ska jag ju göra idag så helt lugnt blir det ju inte, men jag har inte så mkt tvätt-skönt !


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bitch - 3 mars 2012 17:41


This blogger just got owned by Michael. Fniss! <3   ...

Av Bitch - 2 mars 2012 23:53

                                           Massage har nog de allra flesta varit på någon                                                                                                         Och nu känner jag - efter en tids ont-i rygge...

Av Bitch - 29 februari 2012 22:42


   Mannen's kalas ikväll blev så lyckat   Det känns så roligt när man har stått i köket så gott som hela dagen och fixat , att gästerna sedan tycker det är gott och blir glada. Även dom båda tårtorna blev bra och jag fick beröm för dom  .   M...

Av Bitch - 29 februari 2012 16:03


                                                                      Grattis grattis raring- Idag får du äntligen fylla år på RÄTT dag      Jag har gjort en tårta i form av en Wii handkontroll och jag håller på med en större tårta där det b...

Av Bitch - 28 februari 2012 08:42

 Japp nu är det dags att ta ännu en tur med min gamla vän ( nåja ) Sj                                                       Över 5 tim resa ska det bli . Håll tummarna att det går bra. Men solen skiner ju =)   Tjingeling ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards